sobota 6. července 2013

Dobrodružství Emili Hart


Právě jsem v nemocnici třetí den. Je mi trochu lépe. Každý den chodím na nějaké vyšetření aby se ujistili že jsem mimo ohrožení. Doktoři říkají že je to na dobré cestě. 
A co Darcy? Je to roztomilá holčička. Je krásná a má oči po Filipovi. Sem tam se na mě usměje. Zrovna jsou nemocniční návštěvy. Slyším kroky a známý hlas. Je to Filip! Vejde do místnosti i s Darcy. Drží malinký růžový uzlíček v náručí. Usmívá se. Přijde ke mě a říká: Děkuji ti za krásnou dceru Emili! Už je ti lépe?
Já: Jsem tak ráda že jsme rodiči. A je mi lépe.
Filip: Skvělé! Doktor říkal že by jsi mohla zítra domů. Musela by jsi být, ale v klidu.
Já: To je super!:) Moc chci domů. Stýská se mi...
Filip: Tak já jdu za doktorem vyřídit papíry. A pak půjdu domů.
Já: Dobře, ahoj
Filip: Ahoj

Z té noviny jsem byla naprosto nadšená! Zítra pojedu domů. Uvidím Filipovi rodiče, Jumpiho a Bellu. Celou noc nemůžu usnout. Jsem strašně natěšená domů. Do místnosti pronikají první sluneční paprsky. Vstanu. Uvědomím si že jdu domů. Nemůžu tomu uvěřit. Moc se těším. 
Za chvilku přijde zdravotní sestra s mým oblečením.
Ještě se dobalím a dojdu si pro Darcy. Nesu ji hrdě v náručích a Filip už čeká před nemocnicí. Políbí mě a nasedneme do taxíka.

Dorazíme domů. Filipova maminka nás vítá. Jeho tatínek sedí na gauči a drží obálku. Přijde k nám a dá nám ji. Zmateně se podívám na Filipa. Ten se jenom usměje. Darcy dám Filipovi, abych mohla obálku otevřít. Otevírám a na papíře stojí:

Vůbec nevím co si myslet. Prostě jenom stojím a zírám na papír. 
Tatínek Filipa se rozhodne něco říci.
Tatínek: Emili toto je od nás dárek k narození dítěte. Víme že si měla složitou minulost. Odjeďte na Rajský ostrov s Filipem a Darcy!
Já: Ale, já to vůbec nechápu. To nemůžeme přijmout.
Filip: Můžeme!:) Na tomto jsem se podílel i já.
Já: Ale co bude s Bellou a Jumpim?
Filip: Neměj strach. Bella je hříbátko o nic skoro nepřijdeš. Táta se o ni postará! A Jumpi? Neboj, našel si tu plno místních psích kamarádů a s Bellou bezvadně vycházejí. Tak co na to říkáš?
Já: Souhlasím... Pojedeme na Rajský ostrov.
Filip: Tak si jdi sbalit letadlo nám letí ještě dneska v noci.
Já: Cože?! A kde tam budeme bydlet? Není to moc narychlo?
Filip: Lásko, všechno jsme zařídili.

Šla jsem se sbalit. Vzala jsem si moje nejoblíbenější kousky oblečení.
Počítala jsem s tím že pojedeme třeba za týden a ne za pár hodin. Je to upřímně... dobrodružné a romantické. Nezdá se vám?
Šla jsem ještě za Bellou a Jumpim. Byla jsem s nimi asi hodinku. Teď je v Appalonských pláních začátek podzimu tak jsme se domluvili s Filipovými rodiči že přijedeme před Vánocemi.


Filip seděl v autě i s Darcy. Objala jsem Filipovi rodiče rozhlédla jsem se kolem nasála podzimní vůni a nasedla do auta a sledovala ubíhající krajinu.

Tady končí moje další dobrodružství 
S láskou Emili Hart

Takže... Teď nevím co dělat. Zítra totiž jedu na Tropický ráj!:D  Jedeme s kamarádkou do Game . Pak budu mít Tropický ráj.♥ Mega moc se těším! Já snad nebudu spát.

Ale co se týče komixu. Potřebuji s s vámi poradit. Teď skončilo další dějství tohoto komixu (2. dějství) Nevím jak pokračovat. Nejde tady o děj, ale nevím jestli nemám tento komix ukončit. Dneska jsem udělala myslím celkem přijatelný konec, ale zase... Když jsem byla v Egyptě přemýšlela jsem co budu dělat po tomto dílu. 

A co dál?

1. Napadlo mě že bych jako kdyby pokračovala, ale tak že by to vyprávěla Emili a vždycky by bylo např.: 18. červa- Byla jsem rybařit a potom jsem šla na piknik s mojí rodinou. Náramně nám to chutnalo. (akorát to trochu budu rozvíjet) prostě deníčky...

2. Nebo budu dělat průvodce Tropickým rájem s Emili Hart takovou reality show:D
Vždycky si vezmu jedno téma třeba hotely a budu o něm psát. 

Aňulí

7 komentářů:

  1. Rozhodně s komiksem nekonči! A nemohlo by to být tak, že přijedou na ten Rajský ostrov (město v Tropickém ráji) a bude to zase příběh z jejich života, jako doteď? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako Katee bych to udělala stejně jako doteď i na Rajském ostrově :)) Rozhodně nekonči! Jinak by to chtělo trošku...no přikořenit, aby to nebyla jenom obrovská láska Filipa a Emili :D Rozmysli si to :D

    OdpovědětVymazat
  3. JJ, taky bych to udělala jako teď ale na Rajském Ostrově! Ale určitě nekonči! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s Katee,Minnie a Viiki Aliee. Pokračuj na Rajském Ostrově! Ale nekonči! :)

    OdpovědětVymazat
  5. rozhodně nekonči, moc nás to baví :) takže varianta číslo jedna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... tady je jeden velikýýýý problém:D Já vlastně Darcy musím tedy znovu udělat. Dokonce doopravdy Emili nebydlí v Applanoských pláních... Víte co? Já to nějak vymyslím, ale budu muset všechno udělat:'D No... jdu si nainstalovat TR a nějak to ještě domyslím.

      Vymazat
  6. Super díl!
    To s tzím ostrovem je dobrý nápad!

    OdpovědětVymazat