neděle 14. července 2013

Diskuze N.T.→ Co by se dalo vylepšit

Co by se dalo vylepšit

Tato diskuze mě napadla na dovolené v Egyptě. Jak všichni víme The Sims 3 má nedostatky a nebo věci, které nám vadí nebo-li chybí ve hře.

Vytváření Simíků (CAS)
1) Málo účesů pro batolata
Toto mě moc mrzí že vývojáři neudělali více účesů pro batolata. Mě se tam líbí asi 2 účesy a pořád používat jedny a ty samé? Nebaví mě to...
2) Chtělo by to více šperků
Když vytvářím Siminky tak kolikrát mi tam chybí nějaké krásné sady šperků
3) Nekvalitní tetování
Nevím jestli je to chyba u mě, ale nějaké tetování jsou příliš rozmazaná.
4) Více oblečení na venkovní nošení
S dodatkem Roční období přibyly asi 2-3 bundy 1 kalhoty a jeden komplet pokud se nepletu.
Podle mě je to strašně málo. Chtělo by to třeba i nějaké šály do doplňků. Prostě to oživit:)
5) Možnost mít piercing
Fakt mi tato možnost chybí.


Mód stavění a vybavování domů
1) Málo pěkných dekorativních rostlin
Abych řekla pravdu v nabídce je asi... 30-40 rostlin, ale mě se líbí asi jenom 5 a pak nevím jaké jiné použít aby se mi v jednom domě třeba neopakovaly.
2) Více plánů...please
Když už jsou nějaké plány v Simíkách tak by jich mohlo být více
3) Vytváření vlastních plánů
Co když vytvořím nějakou místnost a budu ji potřebovat vícekrát? Ne tvůrce asi nenapadlo že by mohli umožnit hráčům si jejich místnosti ukládat a potom zase použít.
4) Více vlastních vzorů
Chtělo by to prostě více vzorů...
5) Více postýlek pro batolata a novorozence
2 postýlky se mi zdá málo. K tomu se mi líbí jenom jedna a pořád tu samou používat? Nuda...
6) Více barevných keřů
Myslím tím keře s barevnými květy. Je tam asi takových 9 a ty se mi omrzely:D

Mód hraní
1) Víc romantických interakcí
Pořád muchlovat se, flirtovat´, políbit, mrknout, skočit do náruče,... Chtělo by to více lepších interakcí!:D Neberte mě, ale prosím za úchyla-.-
2) Lepší vyzvánění na mobily
Nevím co dále říct chtěl by to více melodií
3) Kvalitnější jídla
Kolikrát se mi stalo že jsem něco uvařila nebo jsem si něco koupila a skoro vůbec to tak nevypadalo.
4) Možnost najmout zahradníka
Tato možnost mi moc chybí. v TS2 to šlo a zahradník vám pomohl se zahrádkou, ale teď? Musíte dělat všechno sami. Krutá realita:D
5) Více celoživotních odměn
Chtělo by to dalších pár celoživotních odměn. Podle mě.
6) Mohla by být možnost→ jít na potrat
Kolikrát se mi stalo nechtěné těhotenství. Mohlo by to jít zrušit pomocí potratu.
7) Najímat chůvu na kolik chcete hodin
Mohlo by jít když voláte chůvu aby jste nastavili jak dlouho chcete aby byla u vás.

Chyby vy hře
1) Chyby typu čti mne 12
Nenávidím tuto chybu! Ať s tím něco udělají vývojáři:'(
2) Mizení rodin
Ten pocit když jdu do hry a zjistím že mi tam chybí celé Savy rodin.

A co by jste vylepšili vy?:)
Aňulí

18 komentářů:

  1. Přesně! Takové věci mi tam opravdu chybí... Ten potrat by byl opravdu super a i ty další věci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, hlavně to s tím zahradníkem a potratem, ve všem s tebou souhlasím

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,nechcete se přihlásit do mojí Fotografické soutěže? Klidně se můžete přihlásit i obě a soutěžit samy za sebe a kdyby jste náhodou obě vyhrály reklamu na blog,tak vám dobu jejího trvání sečtu.
    Jednou z cen je i výrobek z FIMA!
    jana-janishka.blog.cz/1307/fotograficka-soutez-prihlasky

    PS:Souhlasím s tebou!Taky bych toho chtěla hodně změnit nebo vylepšit!

    OdpovědětVymazat
  4. hlavně grafiku :) a taky nám vadí, jak se hra seká... to je tak to hlavní no :(

    OdpovědětVymazat
  5. Máš pravdu, já hrála kdy si TS3 a naprosto souhlasím, ale bude TS4 a třeba přesně tohle dodají :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už to nehraju, tak nevím. Ale vadí mi tam, že tam nejde maxmotives myslím :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek!! :)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  8. WOW! naprosto dokonalej design! :3 Jak dlouho ho tu máš? Jakto, že jsem si jej nevšimla ˘^˘... Jsem pako ^^''' :D

    nicméně děkuji za povzbuzení, že je mi lépe, dokonce jsem dnes hrála sims, udělala loutku, a fotku do soutěže ^^

    OdpovědětVymazat
  9. No pokud hraješ bez downloadů, tak s tebou soucítím. Proto, ale vytvářejí downloady, aby tyto nedostatky zakryly. PS: Ten design sedí perfektně. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to nevím, normálně fungujou.

    OdpovědětVymazat
  11. Vážně O.o přesně tyhle nedostatky by tam mohly doplnit... a nebo změnit :D A ten potrat to je taky fajn nápad :DD Komu by se furt chtělo rodit děti -.- '' I v těch milostných hratkách je to nuda.. :D Možná je chyba ve mně ,ale prostě mě to nebaví :DD Chtělo by to oživit :D ...A chyba 12 tu nesnaším vždycky jak mi naskočila jsem spanikařila -.- '' Jinak hezký článek ^^ a ten dess je važně krasnej ,ale nejde vam nějak změnit to šede pozadí O.o ?

    OdpovědětVymazat
  12. Nemohu nic jiného, než souhlasit. ono taky proč nesouhlasit, když přesně tyto důvody mě vytáčí a donucují mě hru plnit downloandy. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Sestry podejme si ruce :DDD Se vším souhlasím nejvíc s těmi plány a potratem :D

    OdpovědětVymazat
  14. S většinou souhlasím, hlavně ten potrat by se hodil :)

    OdpovědětVymazat
  15. Souhlasím s tebou skoro ve všem. Hodně mě štve málo oblečení na ven, nebo ty rostliny. Jsou tam asi 3 takové ty větší, kterými se dá zaplnit prostor a potom asi 4, které se dají umístit na stůl. Mě se třeba hrozně líbí rostlinky, které přibyly s kolekcí Luxusní ložnice (či jak se jmenuje ;D). Ty jsou úžasné. Taky by se mi líbilo, kdyby se daly měnit barvy květů. Některé jsou opravdu pěkné, ale prostě se do pokoje barevně nehodí (;D).

    Já bych jen nesouhlasila s tím potratem. Hlavně proto, že to hrají malé děti (i když je na obalu napsané 12+). Myslím, že ty z toho ještě nemají moc rozum. Ale souhlasím, že by se hodilo něco, čím by se dalo zrušit těhotenství (třeba nějaká rostlina - jako jsou květina smrti a ovoce života). Jo, ale teď je interakce "Milovat se" a "Pokusit se o dítě". Mě se ještě nestalo, že bych dala "Milovat se" a siminka otěhotněla.

    Jinak si myslím, že musím souhlasit naprosto se vším (a chybu 12 jsem ve hře dlouho neměla - doufám, že jsem to teď nezakřikla).

    OdpovědětVymazat
  16. Mně zas přijde, že batolata a děti vypadají všichni skoro stejně v obličeji..

    OdpovědětVymazat
  17. Chybí mi tam kočárek, možnost nakupování oblečení a takové další blbosti :-)

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj, prosím dáte mi někdo odkazna nějakej skin ve formátu sims3pack ?? díky mooc :D

    OdpovědětVymazat