úterý 9. července 2013

Co se stane, když...

Důležitá informace

Ahojte,  mám tu pro Vás jednu moc důležitou a zároveň velmi špatnou zprávu, tak prosím čtěte pozorně. Začnu tedy od začátku..

Jak už jsem Vám psala v předcházejících článcích, začala jsem si stahovat Tropický ráj. Jako všechny dodatky a kolekce, které nemám v originálu mám je stažené přes ulož to. Neměla jsem, ale poslední aktualizaci a bez ní mě to nepustilo dál v instalaci Tropického ráje. Jenomže, mě ta hra nešla vůbec aktualizovat, zkoušela  jsem snad všechno! Pak mi Aňulí řekla, že existuje ruční aktualizace, musím říct, že jsem měla trochu strach, ale už jsem měla v PC tolik virózy a Sims 3 to bylo jak to říct "jedno" (že jsem prostě neměla žádný velký problém). No vyzkoušela jsem to, aktualizace se povedla jó super a pak jsem se hrnula na Tropický ráj. Strašně jsem se na něj těšila.Výborně instalace probíhá úspěšně, za pár minut jsem měla hru nainstalovanou.

Spouštěcí panel se mi otevřel já klikla na spustit a začalo to po mě vyžadovat CD Tropického ráj (prý se to stává, ale nemělo by, když si hru stahujeme). No a tím nastal problém, tak jsem si to teda odinstalovala aby byl pokoj, že si to radši koupím. Odinstalováno, spustit. Hra se mi nerozjela vůbec, vždy to spadlo a psalo to, že aktualizace nesouhlasí s hrou. Hmm.. tak to bylo moc špatné. mamčin přítel říkal, že se s tím nedá nic dělat a bez mého svolení mi hru vymazal. Celá hra,  celé ty čtyři roky jsou v "censored". Probrečela jsem k vůli tomu celý večer s tím, že nevím co budu dál dělat a že ty všechny rodiny se tak snadno vymazaly.

Nemohla jsem si nainstalovat základní hru protože ji má vypůjčenou moje kamarádka, takže tím se situace ještě zhoršila. Nějaký kousek hry by měl být "teoreticky" někde zazálohovaný, ale pochybuji o tom.(m. přítel nedávno zálohoval celý PC, ale prý to tam nebude). Ale pokud mám být optimistická, jak mi radí moje osobnost, tak zamáčknu slzy a jdu dál. A The Sims 4 si nenechám ujít, ale zatím se budu držet The Sims 3 jako klíště ne zadku:). Prosím držte mi palce s novým začátkem;))

Moc mě to mrzí..
Ale články budu přidávat nadále, nebudou tam asi fotky ze současné hry, tedy nejspíš starší screenshoty.


 Miranda

15 komentářů:

  1. Mám také pár stáhnutých her... Aktualizaci jsem také musela udělat ručně. Do složky (ty určitě víš kam) jsem vložila crack a nainstalovala The Sims 3 Tropický ráj. Hra po mě ale vyžadovala CD. Zkusila jsem všechno. Byla jsem z toho úplně na nervy, myslela jsem,že už si nikdy nezahraju. Nakonec jsem všechno odinstalovala a nainstalovala. Nicméně tobě by stačilo kdybys spustila hru přes crack a ne přes spoušťěč...
    Místní disk/Program Files/Electronic Arts/The Sims 3/Game/bin a spustit soubor TS3W

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně hry na cracku mívám, kromě toho Tropického ráje. Nevím, ale i to jsem zkoušela, ten Tropický ráj to asi ještě dopodělal://
      Každopádně děkuju za radu;))
      *Miranda

      Vymazat
  2. To mě moc mrzí co se ti stalo. Než si hru spustila, dala jsi tam crack? Nebo někde píšou, že máš vypnout internet před instalací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U toho Tropického ráje jsem crack nedávala, v tom to asi bylo. Taky děkuju za radu Suzy:)
      *Miranda

      Vymazat
  3. Taky mě to moc mrzí:( Skrz to jsem i brečela co se stalo Mirandě:'((((

    OdpovědětVymazat
  4. To je škoda...

    Moc děkuju za koment ^^ no... Ale moc bych to na vítěztví neviděla :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je mi líto,je to škoda :(
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  6. to nás mrzí :/ ale ta fotka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zlatíčko , mrzí mě to mohli bysme si podat ruce muj otec mi to taky vymazal bez mého vědomi ;) A taky jsem plakala ;( Staženou ji klidne měj ;) já ji mám taky ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ano přesně tohle se mi stalo z obludarkam,když mi moje dokonala sestra chtěla nainstalovat obludku a pk mi to už nejelo...tak všechno uplně všechno muselo byt od znova... :/ A vubec to nevadí =* Drž se brouku ^^

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to mě opravdu mrzí... Snad se ti to nějak spraví... ;) Fotka je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  10. to ma mrzí :// a nevieš čo by sa dalo robiť s tým, že po mne chce ten disk tropický ráj?

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky nevíte co mám dělat když jsem si koupila disk The Sims 3 Tropický ráj a nechce se mi oběvit v hlavníí nabítce??prosí help:()

    OdpovědětVymazat