čtvrtek 11. července 2013

Amy Montgomeryová

Amy Montgomeryová

(Ano příjmení je z Pretty little liars)
Tato Siminka miluje plavání, plavbu po moři a hlavně léto. Je to plavčice. Bydlí v malém soukromém bytečku, který ji postupně zlepšuji. Bydlí sama v Isla Paradiso (Rajský ostrov).
Můj cíl s ní je dosáhnout 10. úrovně v profesi plavčíka.
Siminku mám asi tři dny a celkem jsem si ji oblíbila:3
Ještě jsem vám zapomněla že ji učím hrát na kytaru, proč? Je to jednoduché. Bude si tak vydělávat ve městě za spropitné! To jí pomůže při finančních potížích.
Nemá žádného přítele, ale určitě jí nějakého plánuji;D

Oživování Simíka...


Děkování za záchranu....

Vydělávání nějakých těch Simoleonů....

Aňulí

11 komentářů:

  1. je hezká :)
    Práci plavčíka jsem ještě nikdy nezkoušela ale určitě zkusím.

    Jo a strašně mě rozesmálo jak někdo (Už nevím kdo ale myslím že to byla Frankie) psal že nestihl zachránit všechny simíky a oni se pak nějak vyhrabali z vody a zfackovali její siminku :D
    (Annie)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je krásná :)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  3. Hustý :D jak ho tam ožiuje :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, s blogem jsem skončila a stejně tak s affs, ale přesunula jsem se na blogspot. Pokud chceš ještě můj blog navštěvovat, tak budu ráda. Já budu na vaše blogy také stále chodit.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, pěkná simka ;)

    OdpovědětVymazat