pátek 28. června 2013

Vysvědčení a my story ze dne

Vysvědčení!

Tak a je to tady, poslední školní den je za námi a konečně začínají prázdniny!!! (Tada víkend a pak prázdniny). Musely jsme to dlouhých deset měsíců.. Ale teď už je to tady! Už jsou prázdniny a my máme konečně od toho věčného počítání, čtení, psaní a učení se pokoj!


Můj dnešní den proběhl..
No tak dneska, jako na většině škol, se i u nás rozdávalo vysvědčení. Myslím, že jsem se svým výkonem spokojená, ale příště ještě máknu na fyzice a biologii.
Ráno jsem vstala s tím, že si do školy vezmu nové oblečení takže se musím k tomu řádně namalovat a učesat. A hlavně nezapomenout na kytku pro učitelku a folii na výzo atd.! K vůli tomu jsem schválně promeškala dva autobusy. 
Nesměla jsem zapomenout koupit si jízdenku, jelikož mě včera přistihli (no jeden plnoštíhlý revizor s knírkem), že mi propadla kartička. Když to tak se mnou sepisoval vyhrával mu asi pět minut v kapse Crazy frog. Když si představím, že tomu pánovi mohlo být klidně o kolo šedesátky..:'D no nestačila jsem se divit a v záchvatu smíchu jsem se odebrala domů. 
Ale ten dnešek teda..koupila jsem si jízdenku a šla jsem. Vše v pohodě, ale jelikož přestupuji do druhého trolejbusu a tak trochu pozdě si všimnu, že jízdenka, kterou jsem si v trafice koupila je nepřestupná, můj výraz by jste měli vidět. Pak tedy do trolejbusu (jakožto já dítě štěstněny mám vždy velké štěstí) nastupuje, ano správně revizorka. Ukazuji jí moji zoufale skrčenou nepřestupnou jízdenku oraženou v minulém trolejbuse. Prohlíží si ji a pak mne stihne další pokuta.
Myslím, že slušný začátek posledního školního dne, tak tedy abych to dořešila.. Ze školy jsem pádila domů a z pokladničky si vzala tisícovku na zaplacení té pokuty. Zase nastupuji do trolejbusu, který by mě měl zavést k dopravnímu podniku, ale ouha já nastoupila do špatného! :'DD Trolejbus mě odveze na jakési neznámé místo, ale jelikož jsem sledovala jeho trasu šla jsem tedy po silnici. Pak se konečně dopravím k dopravnímu podniku a vše řádně zaplatím. Doufám, že nic neočekávaného se mi už dnes nestane! :D

Tak tedy krásné prázdny a kdo chce podělte se s námi o váš dnešní den, nebo vaše vysvědčení, budeme moc rády! :))

Moje předsevzetí na léto? 
Je tu to, na co čekáme celý školní rok. (Ano na Vánoce se také těším, ale o tom až jindy..)
Na to, co nás dobije stoprocentní energii.
Na to, kde se můžeme vyřádit, poznat nové přátele, užívat si chvíle radosti a volnosti!
Léto si musíme pořádně užívat, protože je tu jen jednou do roka a jen pro nás;) 


Nááádherné prázdniny, Miranda:))

7 komentářů:

  1. To jsi ten den dobře prožila :D Já na léto žádné předsevzetí nemám, jen si užívat svobodu! :D

    OdpovědětVymazat
  2. To si měla vážně bezva den! :D Já žádné předsevzetí nemám ;)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  3. Když se daří, tak se daří, to se stává. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, to snad není možné jaké máš štěstí./* ;DD
    Přesně tak, léto si musíme užít naplno, zima vždycky bývá
    dlouhá a prázdniny jsou jenom dva měsíce :(
    Ale jak se říká, ,,všechno musí jednou skončit" :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty se teda máš :D
    Já musim zapracovat na matematice a biologii :D
    Já ráno zapomněla tu folii a bonboniéru pro učitelku doma :/ Takže jsem musela koupit novou cestou do školy :D

    OdpovědětVymazat
  6. No, opravdu jsi měla super zážitek :D
    Předsevzetí na léto nemám :D

    OdpovědětVymazat
  7. Konečně prázdniny!Červen mi utekl dos rychle.
    My jsme měli vysvědčení ve čtvrtek na úřadě,pár lidí mělo proslov atd.Měla sem samé 1,vlastně celou základku sem měla samé1,ale nechci se tím nějak chlubit.V pátek jsme ještě šli dát kytky učitelům.A pak jsme měli večer rozlučák.
    Bude se mi po základce a spolužácích stýskat...

    OdpovědětVymazat