pátek 21. června 2013

Umělecké studio se střešními okny

Umělecké studio se střešními okny
Popis vývojářů
Znáte ten starý vtip o tom, jak dvě labutě vejdou do tanečního klubu? Ne? To je dobře, protože stejně nebyl zrovna dvakrát vtipný. Pokud ale toužíte po opravdové a také kreativní zábavě, pak se poohlédněte po Uměleckém studio se střešními okny. Díky prostorným střešním oknům se hvězdná mysl vašeho Simíky rozzáří na noční obloze!
  
Můj názor
Tato sada mě velice zaujala! Už jen díky těm obrovským oknům! Taky jsem ráda že se do TS3 vrátily ty baletní tyče:) Taky mě zaujaly sprchy, které ještě v The Sims (co tak vím) nebyly.
Také se mi strašně moc líbí účesy této sady a ta vířivka je úžasná;)

K zakoupení (+ více info): ZDE
Cena: 1 700 Body SimPoints
Odkaz na stažení zdarma: ZDE
 Aňulí

6 komentářů:

  1. To je opravdu super sada :)) Ta vířivka je opravdu super :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to opravdu luxusně :) A máte u mě zhodnocený blog ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvĕlí, líbi se mi ten luxusní barák, jestli tomu můžu tak říkat :D
    No a ta vířivka je ještĕ lepší :D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to se mi líbí :) vypadá to dost dobře

    OdpovědětVymazat
  5. Nevíte kde se to dá stáhnout? :) Hledala jsem to všude a nikde nic. díky za odpověď ;) ..

    OdpovědětVymazat