sobota 15. června 2013

The Sims 3 Tropický ráj a několik málo informací

The Sims 3 Tropický ráj

a několik málo informací

Ahojte!:) Ne... nenadávejte mi že píši už asi 5. článek o tropickém ráji!:D Strašně moc se těším a už zbývá do vydání dodatku 12 dnů! Chápete to? Já taky ne....  Tento článek vám napíši v bodech takže to budou takové fakta o tomto dodatku;)

  • Vychází za 12 dnů, ale to už jsem psala
  • Nové město se jmenuje Rajský ostrov
  • Můžete surfovat a šnorchlovat
  • Tvůj Simík může vést vlastní hotel, ať už jako přivýdělek nebo jako profesi 
  • Když budete vlastnit hotel postarejte se o hodně aktivit, restauraci a personál atd...
  • Základem k potápění je šnorchlování
  • V moři můžete potkat mořskou pannu
  • Objevte skrytý ostrov a postavte na něm hotel
  • V limitované edici je mnoho nových předmětů
  • Podle mě a mnoha hráčů to bude nejlepší dodatek






Limitovaná Edice




Aňulí

6 komentářů:

  1. Já to chci, nemůžu se dočkat :D

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá úžasně,ten dodatek je čímdál tím lepší!

    OdpovědětVymazat
  3. Ani se ti nedivím :D Taky se na Tropický ráj strašně těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. tenhle dodatek je nejpropracovanější ze všech, dívala jsem se na různá videa a zjistila jsem, že ten žralok tam není jen tak na okrasu, ale že klíďo píďo simíka i sežere, což je z jedné strany super, že to propracovali až do všech možných detailů, strašně se na to těším

    OdpovědětVymazat