středa 26. června 2013

The Sims 3 Padání hry

Padání hry - "Program přestal pracovat"

Stává se vám, nebo už se vám stalo, že vám tímto způsobem spadla hra?

Mě se to jednu dobu stávalo neustále, bylo to fakt strašné například jsem stavěla dost velký dům, chtěla jsem změnit barvu, nebo použít kapátko a najednou se mi "zmrazila hra". Nešlo nic udělat, vůbec, jen se mi to zobrazila v té zaseklé hře místo bílého Simíkovského kurzoru myš z původního nastavení mého počítače.(prostě ta, když zapnete počítač, tak ta:D). No a pak už mi nezbylo nic jiného než zmáčknout magická troj-tlačítka: ctrl-alt-delate.

No takže pak jsem se dostala na hlavní obrazovku svého počítače a tam už na mě čekal rámeček, který právě čekal na odpověď programu. Na tom rámečku bylo napsáno velkými písmeny "program přestal pracovat".. A tak to šlo pořád, zase, zase, zase (hra se mi samozřejmě neuložila).

 Nějak naivně jsem předpokládala, že se ten problém nějak sám vyřeší. No to jsem teda předpokládala špatně. K vůli tomuto problému jsem přišla o spoustu času, který jsem pak musela nahrazovat a to opravdu nebyla sranda. 

Rozhodla jsem se, něco s tím konečně udělat. Hledala jsem na internetu, ale i podle dotazů na fórum jsem si všimla, že to není tak častý problém. Ale i tak jsem naštěstí našla recept. Tam jsem se dozvěděla zvláštní věci o mém problému ve hře. Je to celé v jednom souboru, který se nachází v Dokumentech, Electronic Arts, The Sims 3. V této složce se nachází magický soubor LOG, který způsobuje i některé hlášky ze hry. Spočívá to v tom, že při každém pádu vaší hry se vždy jedenkrát namnoží. 

Tento soubor poznáte

  1. Pod příponou xcpt*.txt. 
  2. V názvu souboru je zapsáno jméno vašeho počítače

Jak se ho zbavit

  1. Můžete ho zkusit odstranit typickým způsobem (Ale tento se mi neosvědčil, hra se mi nechtěla pak ani rozjet, takže moc na to nespoléhejte).
  2. Ale nejprve bych si stáhla ♦TENTO♦ prográmek, pro diagnózu chybných souborů. (zadáte tedy složku The Sims 3 a zobrazí se vám výsledky.)
  3. Až pak jsem chybné soubory odstranila (i z koše).
Tak doufám, že jsem Vám trochu pomohla. Kdyby cokoli pište do komentářů:)

Hezký den, Miranda;)

36 komentářů:

  1. U hry se mi už hodněkrát toto stalo... :) Dobrý návod ;) Hezky napsané!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi to párkrát stalo, teď už ne, bylo to chybným downem

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý návod,moc pěkně si to napsala :)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  4. Dík za návod, taky se mi to stává. Zkusím to podle tebe ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Toto se mi nějak nezdá, aby tam byl jeden soubor na to, aby hra jen padala a nic víc..
    Nevím, proč by tvůrci ten soubor tam nechávali, když tam dělá akorát neplechu .. O.o

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt tě zbožňuji, všude na internetu je napsané, jak přeinstalovat celou hru apod. Samozdřejmě jsem poslechla, udělala jsem to a po čase to začalo zas, pokaždé když jsem si hru chtěla uložit napsalo mi to stejný problém. Takže velké díky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojte :) Mám úpně ten stejný problém jenom že nic jako ten soubor Log tam nemám.Skoušela sem falešnou přeinstalaci,potom stahovat eště nějaký podobný prográmek ale ten mi zaspamoval pc a stahovali se mi tam věci které sem nechtěla.Samozřejmně že sem byla z toho na prášky :D A chci se zeptat jestli problém nemůže být v rodině Simíků.Protože vždy když spustím jiné rodiny tak to v pohodě frčí.Ale další "problém :D" je že už Simíky hraju nějakou tu dobu a vždy když hraju za tu rodinu dýl tak se zase ZAMRAZÍ počítač a musím to tedy vypnout -.- Nevím co tedy dělat dál tak se chci zeptat o radu Kohokoliv :)Jinak nádherné vysvětlení..rozhodně to moc lidem pomohlo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji ti začít s novou rodinou pokud jedou ty ostatní v pohodě:// Asi se ti to teď moc nelíbí co ti píši, ale je to opravdu nejvhodnější řešení!:)

      Vymazat
    2. Taky si myslím že je to nejlepší co se dá udělat ;)

      Vymazat
  8. Ahoj mam ,dotaz uelala jsem to co se tu pise. Ale hra mi pada porad, ale jen kdyz najedu mysi na hotel:O. Jinak ne. Nevite cim by ti mohlo byt?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divné.... Nenajížděj miší na hotel:D Ne chápu to.. mě třeba hra pokaždé spadne když si načítám knihovnu simíků:/ Je možné že není chyba na tvé straně. Jak bude další aktualizace tak pak uvidíš. Třeba to bude v pohodě:)

      Vymazat
  9. Oh , já mam právě s tímhle tedka problem a už asi týden nemužu přijít na to jak ten stupidní program funguje :D Help me !!! :DDD

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojte, chci se zeptat mám Delux Edition. ;) a hra mi neustále padá v dokumentech Elektronick Arts The Sims 3 žadnou složku LOG nemám, mám tam jen soubory z podobným popisem jako např. Sims3 Logs nebo Sims3 laucherLogFire, vté provní složce je toho hodne a vtý druhý nic, je fakt že já to spouštím přes TS3 ve složce a né přes laucher, nevíte jestli to je ono ? poradte mi prosím ;) děkuji mnohokrát ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám ten istý problém... teda až na to že nemám delux... ale nemám tam ten LOG a ani jeden krát za moje hranie sa hra nezaobišla bez toho aby spadla... :/

      Vymazat
    2. mám ten istý problém... teda až na to že nemám delux... ale nemám tam ten LOG a ani jeden krát za moje hranie sa hra nezaobišla bez toho aby spadla... :/

      Vymazat
    3. mám ten istý problém... teda až na to že nemám delux... ale nemám tam ten LOG a ani jeden krát za moje hranie sa hra nezaobišla bez toho aby spadla... :/

      Vymazat
  11. Už několik týdnů mě hra spadla po 2 minutách, co jsem ju měla zaplou. Včera jsem to zkusila přeinstalovat, ale furt mi to padalo. Děkuji ti moc moc moc :)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju moc, zatím se mi hra ještě nevypla. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mi vzdy hra spadne kdyz simikum zkusim menit obleceni. Jinak zridka. Program mi stahnout nejde a to co radi slecna v prvnim kroku moc nepomaha. Nejake jine rady??

    OdpovědětVymazat
  14. Mám stejný problém jako Kristýna Balcarová. Když zapnu hru a hned měním oblečení je vše OK, ale jakmile už nějakou dobu hraju a chci ho změnit tak mi hra spadne. Zkusila jsem jet podle návodu ale žádný soubor LOG tam nemám a ani ten prográmek mi nic nenašel. Je to záhada.... Otravná záhada :/

    OdpovědětVymazat
  15. dobrý den.mám ten samí problém,jen stím že v tom okénku se mi nic neukaže jako vám ,potom hra pořád padá ale kdyby jen to ,vymaže se mi vše co jsem měla předtím uložené a odehrané a tak musím on znovu a znovu a to už mě fakt nebaví,nejradši bych to omlátila výrobci o hlavu fakt,prosím o jakoukoliv pomoc,jo vše mám v originálu díky Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně nemáš co omlacovat výrobci o hlavu. Většina problémů pramení z nelegální kopie. Pokud máš legálně zakoupené The Sims 3, pak existuje něco jako zákaznická podpora.

      Vymazat
  16. Pokud vám padá hra zkuste se podívat jestli máte také aktualizované grafické ovladače! To dělá hodně:)
    Doporučovala bych taky nějak vytřídit neoficiální downloady.

    OdpovědětVymazat
  17. Já jse masi fakt slepá, ale nemmůžu tam nejít kde ten program stáhnout, jako teba tlačítko Download :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj mám podobný problém, Měla jsem základní a originální verzi hry the sims 3 bez downů atd. a vždy se mi objevila po pár min./hodinách hraní tabulka že prostě hra nejde a je třeba jí ukončit. Nevím co s tím už jsem zkusila to tvoje a nepomohlo mi to, odinstalovala jsem to a nainstalovala znovu a zas se to seká teď mi to ani nejde spustit nainstalovala jsem si 4 dodatky a hra se mi už zas nechce přeinstalovávat nevíte co s tím??? :((( Nevím si rady jsem z toho na prášky a je mi to líto hra mě hoooodně baví ale když se nedá hrát tak jsem smutná nevíte čím to je??? Mám i nejmenší grafiku a i na malou obrazovku a pořád mi to nejde!!!!!....

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj... hele stává se mi to furt .. chci zkusit tenhle návod ale nemůžu najít ten soubor ,který se množí ... pomůžeš mi ? (facebook: https://www.facebook.com/tereza.novakova.9674?ref=tn_tnmn )

    OdpovědětVymazat
  20. Zdravím, potřebuji poradit jak mám ten program The Sims 3 Crash Log Analyzer na tom odkazu stáhnout? Za prvé je to celé v angličtině, tak si to furt musim překládat na googlu, ale furt nedivim, kde si to mám stáhnout, a když ten název hodím do vyhledávače do seznamu, tak mi to nic nenajde...poradí te mi prosím?

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj taky mi hra padá a píše mi že program neodpovídá :( Ale padá mi jen při tvorbě símíka při celkovém oblečení jinak ne ani u toho oblečení co je zvlašt ani u botů ani u účesů a ani když už jen hraju normálně jen prostě u toho celkového oblečení. Hru už jsem několikrát přeinstalovala a nepomohlo to a nevím co už s tím mám udělat :( poradí někdo prosím co s tím? moc prosím :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mám ten stejný problém ale bohužel tomu jak si to vysvětlila trochu nerozumím :/

    Galaxy

    OdpovědětVymazat
  23. I love what you guys tend to be up too. This type
    of clever work and coverage! Keep up the excellent works guys I've incorporated you guys to my personal blogroll.


    Feel free to surf to my page: Christian Louboutin Heels

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojte mám problém s Log otvorim sims a hneď mi to vyskočí a hra sa nedá spustiť poradíte mi?

    OdpovědětVymazat
  25. milión krát mi to padne. vždy keď hrám. aj keď odstránim všetky tie súbory keď mi to spadne tak to padá vždy keď som v úprave vzhľadu atď znížená grafika a zvuk nepomáhajú.... strašne ma to vytáča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě si odstraň všechny mody ze hry, nebo kompletní přeinstalaci celé hry. Pokud ani to nepomůže, chyba bude nejspíše u tebe v počítači. Budu držet palce:)

      Vymazat
  26. Jak se tož té stránky stahuje? Nikde není nic jako Download atd.

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, mám problém že mi naskočí hra, načítá se a po načítání místo zobrazení menu s městy spadne. Zkoušela sem 2 programy i s tím vaším, ale nefunguje vůbec nic. Mohla bych poprosit o nějakou radu? Zdá se totiž že každý má tak trochu odlišný problém

    OdpovědětVymazat
  28. ahoj prosim, ak si chcem stiahnut ten analyser tak musim sa zaregistrovať pretože žiadne tlačidlo nevidim na staihnutie

    OdpovědětVymazat