středa 26. června 2013

The Sims 3 Padání hry

Padání hry - "Program přestal pracovat"

Stává se vám, nebo už se vám stalo, že vám tímto způsobem spadla hra?

Mě se to jednu dobu stávalo neustále, bylo to fakt strašné například jsem stavěla dost velký dům, chtěla jsem změnit barvu, nebo použít kapátko a najednou se mi "zmrazila hra". Nešlo nic udělat, vůbec, jen se mi to zobrazila v té zaseklé hře místo bílého Simíkovského kurzoru myš z původního nastavení mého počítače.(prostě ta, když zapnete počítač, tak ta:D). No a pak už mi nezbylo nic jiného než zmáčknout magická troj-tlačítka: ctrl-alt-delate.

No takže pak jsem se dostala na hlavní obrazovku svého počítače a tam už na mě čekal rámeček, který právě čekal na odpověď programu. Na tom rámečku bylo napsáno velkými písmeny "program přestal pracovat".. A tak to šlo pořád, zase, zase, zase (hra se mi samozřejmě neuložila).

 Nějak naivně jsem předpokládala, že se ten problém nějak sám vyřeší. No to jsem teda předpokládala špatně. K vůli tomuto problému jsem přišla o spoustu času, který jsem pak musela nahrazovat a to opravdu nebyla sranda. 

Rozhodla jsem se, něco s tím konečně udělat. Hledala jsem na internetu, ale i podle dotazů na fórum jsem si všimla, že to není tak častý problém. Ale i tak jsem naštěstí našla recept. Tam jsem se dozvěděla zvláštní věci o mém problému ve hře. Je to celé v jednom souboru, který se nachází v Dokumentech, Electronic Arts, The Sims 3. V této složce se nachází magický soubor LOG, který způsobuje i některé hlášky ze hry. Spočívá to v tom, že při každém pádu vaší hry se vždy jedenkrát namnoží. 

Tento soubor poznáte

  1. Pod příponou xcpt*.txt. 
  2. V názvu souboru je zapsáno jméno vašeho počítače

Jak se ho zbavit

  1. Můžete ho zkusit odstranit typickým způsobem (Ale tento se mi neosvědčil, hra se mi nechtěla pak ani rozjet, takže moc na to nespoléhejte).
  2. Ale nejprve bych si stáhla ♦TENTO♦ prográmek, pro diagnózu chybných souborů. (zadáte tedy složku The Sims 3 a zobrazí se vám výsledky.)
  3. Až pak jsem chybné soubory odstranila (i z koše).
Tak doufám, že jsem Vám trochu pomohla. Kdyby cokoli pište do komentářů:)

Hezký den, Miranda;)