úterý 11. června 2013

Simíkovská univerzita a vše okolo ní...

↓Fotky na téma↓

Simíkovská univerzita a vše okolo ní...

Ahojte!:) Teď jsem došla domů a půjdu za asi 30 minut na očkování:( Doufám že pak nepůjdu na tréning:D Jestli nepůjdu budu pokračovat ve stavbě Dětského domova... To jsem vám asi neměla říkat, ale už na tom pracuji tak 14 dnů. Zatím jsem se moc nikam nedostala, ale můžete ho očekávat v blízké době;) Jinak tady jsou fotky, které jsem fotila o víkendu:) Snad se budou líbit...

Těsně před západem slunce...


Na této fotce vidíte ty hlavní budovy Simíkovské univerzity...


Tady je moje Siminka o které vám brzy napíši!:)

 
Ale copak to tu máme? Stala se z ní Simorostka:D


 1. Líbily se vám fotky?:)
2. Máte ve hře Simorosta/Simorostku?
3. Volná diskuze....

Aňulí

18 komentářů:

  1. Jj :)
    Nemám SŽ :D
    Očkování :-X Brrr...

    OdpovědětVymazat
  2. Páni!!! To jsou úžasné univerzity... vážně áno! :3
    moc se mi líbí ^^

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Moc :))
    2. Nemám SŽ :D
    3. Nesnáším očkování :D Těším se na tvůj Dětský domov!! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké :)
    Nemám SŽ
    Očkování není zas tak hrozé, skoro nic necítíš ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné
    ne, ještě se mi to nepodařilo :(
    Na ten dětský domov se moc těším

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt krásné fotky, já mám ale Simorosta/Simorostku jenom v TS2, protože nemám univerzitu :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1.Jsou nádherné, krásně zachycené:)
    2. Jednou jsem ji měla. momentálně ne :)
    3. Těším se, až nám představíš siminku :)

    OdpovědětVymazat
  8. 1.Jasně,jsou moc pěkné:)
    2.Ne:(
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. moc :)
    2. zatím ne... :/
    3. skvělé téma :)

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Jsou krásné :)
    2. To nemám :D
    3. Krásně fotíš :)

    OdpovědětVymazat
  11. jo jsou moc pěkné ;)
    ne nemám :D
    článek se opět povedl ;) !!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Jo krasné ;)
    A ne nemám :D

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi to líbí!:) A simorostku nemám...zatím:DD

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné fotky.. Především ta druhá..:)

    OdpovědětVymazat
  15. Bohužel nevím jak se dělá :'(

    OdpovědětVymazat