sobota 1. června 2013

Rozvrhy hodin 0.2

Rozvrhy hodin

Ahojte:) Dneska jsem byla na závodech s aerobikem a máme první místo!:o Kdo by tomu věřil?!:D
Já tedy ne... Jinak Zítra budu mít šprtací den. Přírodopis a matematika. V úterý píšeme matematiku a bojím se jí mám totiž známku mezi 2-3. A přírodopis... Fakt už nemám na to se učit nějaké čeledi brukvovité, růžovité, miříkovití, bla bla bla....
A teď k hlavnímu tématu článku...
Zkusila jsem udělat dva rozvrhy hodin. V životě jsem udělala asi 5 a jeden mám v záloze taky s TS3 ,který byl na předešlém blogu akorát s koncovkou blog.cz. (možná ho někdy zveřejním)
Chtěla jsem ne rozvrhy dát Emili a je tam taky Filip!:)
Další dobrodružství Emili Hart bude asi ve středu nebo ve čtvrtek.. ještě to dopíši do rozvrhu


Prosím pište upřímné názory!:)
Aňulí

6 komentářů:

  1. Hej! Já taky píšu z přírodopisu a matiky :D
    Moc hezký rozvrhy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedený a ten první je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný :) Ten první je nádherný :*

    OdpovědětVymazat
  4. povedly se :) ale nwm, jak moc by na nich byla vidět propiska po vytisknutí :/ každopádně se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na to taky myslela:D Domyslela jsem to tak že si to tam můžete vepsat v PC a nebo tlustou černou fixou:)

      Vymazat