neděle 2. června 2013

Přísun několika fotek z Tropického ráje

Plno fotek z Tropického ráje

Ahojte!:D Dobré ráno;) Tyto fotky jsem poprvé viděla asi předevčírem... Doslova mi vyrazily dech! Nemůžu se na tento dodatek dočkat ,který vyjde 27. června. Už aby to bylo. Vy se taky těšíte tak jak já? Jinak zítra píšu přírodopis ,ale to už jsem psala... strašně se taky bojím matematiky v úterý....:// Doufám že nedostanu z té písemky za 3 to bych měla i 3 na vysvědčení ,ale zase na druhou stranu se mi to nepočítá když jsem v 7. Užijte si fotky!

































Aňulí

18 komentářů:

  1. Jsou nádherné:)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se mi opravdu moc líbí! Musím si ho pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  3. tenhle datadisk vypadá skvěle, kolikrát přemýšlím že si simíky znovu nainstaluji kvůli tomuto dodatku, i když- vždycky si říkám, jak tam nebudu dávat downloady a hrát normálně jen tak, ale jak se znám nebude to tak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hraji bez downloadů (mám jenom ze Store pár)nainstaluj hru;)

      Vymazat
  4. Páni, to je úžasné! :O Kéž bych ho mohla mít!

    OdpovědětVymazat
  5. Awwww <3 Nádherné. Vypadá to fakt úžasně. Musím překecat rodiče aby mi to koupili. :D
    Jinak, nechcete být affs/OS? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalý!! :)) Luxusní :D Já to chci! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Už se těším na TS3 Tropický ráj :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, moc se na to těším. Škoda že jak to vyjde nebudu mít ještě notebook :/ a držím ti palce ať dostaneš za jedna :)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, to je nádhera, asi si ten datadisk pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  10. No tak to je teda naprosto úžasné! :O To si musim koupit! :D Ty topogány a to moře.... to je fakt hustý! Super! :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ok, bereme tě do spřátelených blogů :) (www.mushroom-tea.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. Užasné fotky, také se nesmírně těším ! <3 Jinak já z matiky měla ze čtvrtletky jedničku :DD takže dvojka na výzo yes! :D (i když se to už nepočítá :/ 9.třída) :D

    OdpovědětVymazat
  13. jé, skvělé fotky :D už se moc těším :) ps: podle mého názoru je sedmička nejtěžší ročník na základce ;) takže držím palce, ať matika vyjde a v dalších ročnících to bude jen lepší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta mošská panna!!♥ kéž bych měla tropický ráj :-)

    OdpovědětVymazat