pondělí 3. června 2013

Oh! Rekordy se sypou.... a náladu mám pořád v troskách

Oh! Rekordy se sypou...
a náladu mám pořád v troskách...

Ahojte! Teď jsem přišla od kamarádky a je 20:00:( Šprtaly jsme se na zítřejší pololetní pís. práci z matematiky:// Bojím se mega moc. Co když dostanu z písemky 3 a hůř a za 20 dnů uvidím na papíře z matematiky- Dobrý? Neodkážu si to představit... Jinak včera jsem myslím psala o přírodopisu? Tak jsem byla naučená a učitel mi řekl že prostě dostanu za 2 z přírodopisu! On mi tu rozhodující písemku nechtěl dát jen proto ,protože jsem tam na tu písemku minulý týden nebyla! Já nevím jak to řeknu mamce a já z přírodopisu měla vždycky za Vynikající (1). Já nechci 2:(
Celou hodinu jsem brečela. Samozřejmě to nebyl hysterický pláč. Tekly mi slzy. Čím více jsem se to snažila zadržet tím více jsem brečela. Všimli si toho asi 4 lidi ze třídy a nevím jestli i učitel...
Nejvíce mě na tom štve že já se na tu písemku učila měsíc. Ano ,měsíc! Já byla tak naivní že mi dá jedničku... přitom to učitel říkal mojí mamce že mi dá za jedna když tuto písemku napíšu za jedna. Jinak menší pozitivní věc byla ta že... Víte jak se mi líbí ten kluk se ,kterým se na sebe pořád díváme? No tak... jak jsem šla po chodbě minuli jsme se a on se na mě otočil! Jako že šel... a obrátil se za mnou. Co to znamená? Nejspíše zase nic -.-

Včera... Moc vám děkujeme s Mirandou! Trhli jste rekord na blogu! a to když bylo asi 21:00 tak na blogu bylo okolo 150 lidí za den. Jste úžasní:) Milujeme vás...

Omlouvám se za moje nejspíše bezvýznamné kecy. Asi vás to nezajímá ,ale já to potřebovala někam vypsat. 
Zítra něco můžeme říci pěkného přidám:') doufejme že se vám to bude líbit....

Pár fotek pro zlepšení nálady pokud ji máte podobnou jako já...;) 

Avelon ,když ještě nečekala miminko...

Ta Siminka vlevo je.. A to vám neřeknu! Bezy poznáte i její rodinku:)

Diplom od TerySims3
Moc ti děkuji:3

Aňulí

6 komentářů:

  1. Nádherné fotky :) Ten učitel je nespravedlivej(když mluvím slušně :D)! Když to řekl... Já nevim, no. Měsíc! Snad tě viděl a uvědomí si to :) Držím ti palce na další písemku ;) Snad to vše dobře dopadne a nebudeš mít trojku... :)

    OdpovědětVymazat
  2. s tím přírodopisem je to blbý... ale učitelé to dělají rádi.. :/ co se týče matiky tak držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a moc děkuji za komentář ;-) mimochodem jsem Sisien z Crazy-kika-crazy.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky a gratuluju k diplomu. S tím přiroďákem je to blbý, ale tak nemůže si tvoje mamka s tím učitelem promluvit? Když to říkal, měl by to dodržet! A držím palce na matiku! :)

    OdpovědětVymazat
  5. "Fajnéj" den, to já se flákám doma, protože mě mamka nechtěla pustit na výlet

    OdpovědětVymazat
  6. To mě mrzí že ti dal za 2, já jsem ti držela palce :D Musíš to brát pozitivně, je to jenom přírodopis. Až budeš na střední, tak na to budeš kašlat jako každý, to mi věř :D. Když se na tebe otočil ten kluk, znamená to že se mu líbíš, jinak by tě ignoroval, kdyby o tebe neměl zájem. :)

    OdpovědětVymazat