sobota 8. června 2013

Odznáčky z Tropického ráje

Nové odznaky z Tropického ráje

Ahojte, pořád mám teploty, ale abych řekla pravdu...nevadí mi to. Konec konců mě bolí nohy a mám teplotu to je vše. Jinak asi před 2 dnami suzy zhodnotila náš blog. Moc ti děkujeme!:) ZDE (odkaz na hodnocení blogu) Dostaly jsme i nádherný diplom, který najdete pod článkem! Ještě jednou moc děkujeme za hodnocení. Moc si toho vážíme;)

A teď k hlavnímu tématu článku. Čím dál tím více se zveřejňuje informací ohledně dodatku Tropický ráj! Já jsem z toho nadšená, ale zároveň chci být překvapená. Jak měl vyjít Studentský život tak jsem si zjišťovala co nejméně, abych byla překvapená. A teď? Teď vím skoro všechno o Tropickém ráji a mega moc se těším... Podle mě to bude nejlepší dodatek! Jinak víte co?
  Do vydání zbývá pouhých 19 dnů!



































































A tady je ten diplom!:)

Aňulí

6 komentářů:

  1. Já si ten Tropický ráj prostě koupím! :D Už se strašně těším na objevování těch ostrovů...

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Těch je :D Podle mě taky bude Tropický ráj ten nejlepší dodatek ;) Rozhodně ho chci! Těším se na potápění... ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky myslím, že TR bude nejlepší dodatek.

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, já se na něj tak moc těším, že to snad není možný :D A není za co ohledně toho zhodnocení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já už se strašně moc těšim!!!

    OdpovědětVymazat