neděle 30. června 2013

Odjíždím k babičkce

Ahoj, mám tu pro Vás důležitou informaci.

Dneska okolo půl čtvrté odjíždím na pětidenní pobyt k babičce. Moc se tam těším, jelikož tam budou mé dvě sestřenky tak si užijeme společných chvilek. Ale jelikož jedu na chatu, tak se dá říct, že tem není žádná civilizace. Žádná wifi NIC! Což je dost špatné..(ani sigál tam pomalu není). Každopádně mám pro vás strašně moc článků, ale nemá je kdo zveřejňovat páč Aňulí je v Egyptě :'DD Čímž nastává další problém.


Tak mi tedy příde nejrozumnější a nejlogičtější, dnes zveřejnit více článků na zbytek týdne. Kdyby to jen šlo jinak.., je mi to moc líto, ale nedá se jinak. Jsou prázdniny♥
Zatím si držte klobouky, jdu psát další články.

Krásný den, Miranda:)

5 komentářů:

  1. Tak to ti přeju, moje setřenice jsou o patnást let starší :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se máš :)) Těším se dnes na články ;))

    OdpovědětVymazat
  3. a tady nejdou přednastavit články ? ...Tak to je škoda no ...:( Ale tak budu tu chodit každý den a číst ty články po jednom :D

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si to ;) Říkala jsem si, proč je tu tolik článků :D A přednastavit nejdou? Vždyť Aňulí přednastavovala, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že pokud to jde, bylo by lepší je přednastavit:) Jinak si to užíj !:).. Já mám sestřenky, ale ty jsou opravdu divné -_- a s prarodičema bydlíme:D takže jsem u babči vlastně každý den:D

    OdpovědětVymazat