sobota 8. června 2013

Období romantismu

Období romantického romantismu♥

Dneska se přeneseme do období romantického romantismu. Zde vznikaly složité účesy, nádherné časy, baculatí andělíčkové...
Dnes tu máme princeznu a prince ve svém sídle užívajících si prvního novomanželského dne.

Volná diskuze:) 




S láskou Miranda:*

10 komentářů:

  1. Miluju TS2 a TS3 jsem měla a až tak moc jako TS2 mi to nechytlo... :D Takže... :D ale tyhle fotky jsou dokonalé *-*
    zvláště pro mě... Já jsem nehorázně romantická duše... :3
    -Sisien-(crazy-kika-crazy.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Romanismus byl na mě strašně přeplácaný :D Krásné fotky :*

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou dokonalé :) Všechno máš krásné ;)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky :) přijde nám, že jsi krásně vystihla tu atmosféru... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou tak vznešení a rozhodně jsou
    spolu roztomilí, krásný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou krásní a rozotmilí, jak píše Tery :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je dokonalý, jsou nádherní a tak jím to spolu sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to se vážně povedlo. Jsou opravdu pěkné :D

    OdpovědětVymazat