úterý 4. června 2013

Mořeské panny

Mořské panny

Už jste jistě slyšeli že v chystaném dodatku Tropický ráj by měly být mořské panny. Ano je to tak! Mořské panny budou mít dlouhé a především krásné ocasy se ,kterými se budou moci jenom chlubit.

 

A jak se vlastně stát mořskou pannou?

Je mnoho způsobů. Jeden je takový obyčejný a to že se s mořskou pannou skamarádíte a pak jí nabídnete přistěhování do domácnosti.
Druhý způsob je ten že sníte kouzelné chaluhy mořské panny. Tyto chaluhy jdu získat pomocí nové Celoživotní odměny nebo si je vyptáte od mořské panny. Musíte mít ,ale dobré vztahy!

 

Co potřebují mořské panny?

Mořské panny mají podobné schopnosti až na tu že potřebují vodu! Je to jako u rostlin také potřebují vodu... Tato potřeba je místo hygieny takže mají hydrataci. Tu doplníte tak že půjdete do moře si zaplavat, ,skočíte do bazénu nebo se opláchnete ve sprše. Pokud mořská panny nebude mít dostatek vody umře!

 

Výhody a ostatní věci ohledně mořských pann...

  • Mořským pannám můžete měnit barvu šupin (ocas a podprsenka) v CAS
  • Mořské panny mají potápění na 10 úrovni a plavou hodně rychle
  • Pokud se bojíte o svou loď nebo hausbót tak se nemusíte... Krakena mořské panny nelákají
  • Mořské panny milují chaluhy! (jídlo) seženete je buď v moři anebo v potravinách
  • Ocasy mořské panny rostou až když jste teenager. Do té doby musíte čekat

 

Můj názor

Na mořské panny jsem moc zvědavá! Opravdu moc... těším se až si za ně zahraji. Určitě vám přidám další články o mořských pannách.:)  A co vy? Taky se těšíte na mořské panny?


PS: Zítra bude Dobrodružství Emili Hart!:D

EDIT: Promiňte článek jsem psala v informatice a tam je blbá klávesnice a v článku bylo moc chyb... Už jsem je opravila. Snad vám to nezpůsobilo nějaké negativní účinky:D
Aňulí

18 komentářů:

  1. na mořské panny se vážně těším :D vypadá to skvěle! :) a na zítřejší díl se těším snad ještě víc :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jů konečně jsem se o nich něco dozvěděla, zní to moc zaímavě, na tropický ráj se těším ze všech dodatků nejvíc

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné ! :) už se na to šíleně těším !:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné :) Vypadá to vážně skvělě :) Těším se na Emili ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se těším:)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  6. Mořské panny! Na ty se mooc těším!!! A taky se těším na Emili :D

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně moc se těším! Mořské panny vypadají úchvatně :D :O

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to úžasně akorát nevím nevím kdy se mi dodatek dostane do rukou :).

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to úžasně, ale já už jsem s dodatkama skončila, stačí ty, které mám. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to vážně skvěle a moc bych ten dodatek chtěla! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle se mi hrozně líbí

    OdpovědětVymazat
  12. Nevím jak se dostatu pod vodu (moře) abych se skamarádila s mořskou pannou a nebo o d ní získala chaluhy. Chaluhy jsem si koupila v krámě a nejdou sníst. Prosím poradíte jak najít mořskou pannu??? tropický ráj mám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musíš šnorchlovat a pak klikni na tu bublinu a dej potápjet

      Vymazat
  13. a nevíš nějaký chaty na to jak sebrat tu chaluhu od te mořské panny ona mi to nedá uz se pokousim 2 dny:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mužeš napsat ctrl shift c a do okna testingcheatsenabled true dáš enter a jak máš přátele tak táhni šipkou na nejlepší kamarádki a pak se jí zeptej znovu

      Vymazat
  14. waw uš se těším na tropický ráj a ty fotki uš sem viděla jinde na 10.stránkách

    OdpovědětVymazat