pondělí 17. června 2013

Menší informace na prázdniny

Menší informace na prázdniny...
...aneb jak to bude


Aloha!:) Mám pro vás dobré i méně dobré zprávy. Týkají se našeho blogu a aktivity. Jak všichni víme tak nám začínají prázdniny a s nimi léto. Všichni někam odjíždí a Aňulí s Mirandou také...

(Aňulí) jedu třeba 2x na dovolenou do Egypta nebo do Maroka a potom ještě do Řecka a k tomu všemu ještě na tábor. Mám tak úžasné rodiče že mi omezí i na prázdniny PC takže dobré no:D 
Miranda jede do Chorvatska a k babičce a nakonec ještě na tábor.

Budeme se co nejvíce přednastavovat a komentovat blogy! Do teď tu byly články každý den, ale jak začínají prázdniny tak tu článek bude třeba 3x týdně... Snad to chápete! 

S  Mirandou jsem se bavila a vypadá to že ona tady bude když budu v Egyptě nebo v Maroku. Odlétám totiž do 10 dnů. Je možné že poletím v pátek a taky je možné že třeba až ve středu. Letíme totiž na last minute. 

Dobrodružství Emili Hart bude do konce týdne!:) Chybí mi fotky a je to jaké si divné:D Ale stihnu to ještě před odletem do Afriky!:D


Aňulí