pondělí 17. června 2013

Menší informace na prázdniny

Menší informace na prázdniny...
...aneb jak to bude


Aloha!:) Mám pro vás dobré i méně dobré zprávy. Týkají se našeho blogu a aktivity. Jak všichni víme tak nám začínají prázdniny a s nimi léto. Všichni někam odjíždí a Aňulí s Mirandou také...

(Aňulí) jedu třeba 2x na dovolenou do Egypta nebo do Maroka a potom ještě do Řecka a k tomu všemu ještě na tábor. Mám tak úžasné rodiče že mi omezí i na prázdniny PC takže dobré no:D 
Miranda jede do Chorvatska a k babičce a nakonec ještě na tábor.

Budeme se co nejvíce přednastavovat a komentovat blogy! Do teď tu byly články každý den, ale jak začínají prázdniny tak tu článek bude třeba 3x týdně... Snad to chápete! 

S  Mirandou jsem se bavila a vypadá to že ona tady bude když budu v Egyptě nebo v Maroku. Odlétám totiž do 10 dnů. Je možné že poletím v pátek a taky je možné že třeba až ve středu. Letíme totiž na last minute. 

Dobrodružství Emili Hart bude do konce týdne!:) Chybí mi fotky a je to jaké si divné:D Ale stihnu to ještě před odletem do Afriky!:D


Aňulí

12 komentářů:

  1. Ty se máš! Ja chcu taky k moři! :/ Já to chápu, taky s Gigi budeme přidávat méně.. ;)) Asi je ještě brzo na: Užijte si prázdniny :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ne není! Pro mě ne!:D My máme v pátek vízo:D A já prakticky nic neřeším... ještě dneska plavání,ale to je jenom hodinu;) A vy si taky užijte prázdniny;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně plavání skončilo před týdnem, tak mám díkybohu volno :D Díky ;)

      Vymazat
  3. To se máte, že končíte o týden dřív. My taky dovolené kupujeme na last minute :) S tou aktivizou v létě asi uberou všichni, 3 články za týden budou bohatě stačit ;)

    OdpovědětVymazat
  4. S tou aktivitou asi uberou všichni :) 3 články na týden to bude úplně v pohodě stačit ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevadí, já taky vůbec nic nepřidávám. :) Takže enjoy ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Chápu, hodně lidí někam teď jede a nebo
    jen chce omezit víc počítač, když budou prázdniny ;)
    Já asi taky víc omezím pc, chci si prázdniny pořádně užít :DD
    Ale hlavně si to tam užij, v tom Egyptě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Užij si to tam, co to jde a na blog se neohlížej, prázdniny rychle utečou a ty budeš mít aspoň na co vzpomínat. Já poletím tak maximálně k taťkovi, kde se budu muset učit celé prázdniny. :D Jsem hold problémové dítě :D

    OdpovědětVymazat
  8. chápu to :) pořádně si to všude užij! :) ať máš krásné vzpomínky ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Hoky hlavně si to užijte já nikam mimo ČR nejedu :)...

    OdpovědětVymazat