pátek 7. června 2013

Fotky z Tropického ráje

Další várka fotek

Dneska je to už druhý článek ,který jsem přidala. V tomto článku jsou další fotky z chystaného Dodatku Tropický ráj. Já se už nemůžu dočkat!!! Zbývá do vydání dodatku 20 dnů. Když to tak vezmete oznámili ho ještě když byla pořádná zima a jsou to tři čtyři měsíce ne? Teď už to bude utíkat rychle... Ještě se musím hodně učit na pondělí a pak už mám v podstatě prázdniny;)
























Aňulí

10 komentářů:

  1. Úplně nádherné fotky, ta delfínová klouzačka je super :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :)
    Já se taky nemůžu dočkat, Ale pořád
    nevím jestli si to pak mám koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neee! Já to vím za tebe... ty si ho musíš koupit;) Byla by to škoda myslím že toto bude jeden z nejlepších dodatků!

      Vymazat
  3. tak neskutečně se těším:33 jen nevím jestli si mám koupit tu limitovanou edici nebo si počkat až se zlevní ta normální:D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! Tak děsně se těším :3 Tobude žůžo :D

    OdpovědětVymazat
  6. To je úplně boží,tam jsou i mořské pany?

    OdpovědětVymazat