pondělí 10. června 2013

Dobrodružství Emili Hart


Zdálo se to být fakt divné! Je 20:35 a Filip stále nikde. Začínám se o něj obávat. Zvednu telefon a vytočím jeho číslo... vyzvání....vyzvání... Filip to zvedl! 
Já: Ahoj Filipe kde jsi?!
Filip: Ahoj Emili moc se omlouvám, ale v Sunset Valley budu do rána a zítra přijedu.
Já: A co tam budeš dělat a proč?
Filip: Jsou nějaké komplikace.... ahoj
Já: Filipe!

Než jsem mu stihla říct více položil to! To si dělá srandu?! Co teď? Nejspíše si půjdu dát večeři s Filipovými rodiči. Večeře byla na stole a přisedla jsem si celá zamlklá. Filipova maminka se mě zeptala jestli mi něco není... Odpověděla jsem jí: Paní Hartová nemějte obavy Filip se vrátí až zítra jen jsem s tím nepočítala. 
Po večeři jsem si rozečetla jednu knížku a pak jsem šla spát.

Ráno jsem se probudila a šla jsem do stáje za Bellou. Už mě nedočkavě vyhlížela! Nakrmila jsem ji a vyhřebelcovala. Neměla jsem co dělat tak jsem si řekla že bych se mohla jít podívat na místní festivaly. Nasedla jsem do auta a jela jsem. Dorazila jsem tam a bylo tam plno zajímavých věcí!
Zamířila jsem rovnou ledové tříšti. Dala jsem si modrou malinu. Moc mi chutnala!:)

Dále jsem si zkusila zasoutěžit v soutěži o nejlepšího jedlíka párků. Já jsem to samozřejmě nevyhrála, ale byla jsem ráda za účast.

Po soutěži jsem něco uviděla čemu by se těžko věřilo! Uviděla jsem Filipa s nějakou holkou stát uprostřed festivalového praku. Co to sakra dělají?! Chvíli jsem se tak na ně dívala a rozhodla jsem se že půjdu domů. Nebudu ho z ničeho obviňovat aspoň prozatím ne... Byla jsem strašně moc smutná že nic neřekl a že mi neřekl rovnou že má sraz s nějakou holkou. Měla jsem slzy v očích a odjížděla jsem v naději domů že to všechno je úplně jinak....

Aňulí

Btw: Jak jste si všimli vybrala jsem s vámi jméno Bella pro klisničku:) Zítra pravděpodobně udělám diplom kdo to jméno vymyslel:) (myslím že jste byly dvě holky). Hodně jste taky chtěli jméno Peggy, ale Bella zvítězila i s hlasem ode mě.

11 komentářů:

  1. Tak to je od Filipa hnusné! Od něho bych to nečekala, ale na druhou stranu to všechno bylo až moc růžové. Těším se na pokračování!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý komix. :D Počkat je to nový a nebo jsem to jen přehlédla?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Bella j nakonec nejlepší jméno! :)) Těším se na pokračování! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, stejně se jmenuje i moje nedávno narozená klisnička. :)
    Ten Filip se zachoval fakt hnusně.. No, nechám se překvapit jak to bude dál. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super díl, ale do Filipa bych fakt neřekl že by byl Emili nevěrný... Každopádně se těším na další díl :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Filip je ale hnusnej!! :/ Ale na druhou stranu, chtělo to víc toho napětí :D Ale je hnusnej :( Těším se na další díl, je to napínavý :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Filip je debil! :// Tohle jsem od něho fakt nečekala. :(

    OdpovědětVymazat
  8. Když jsem rozečetla tenhle díl, napadlo mě že by to mohla být nevěra, jenže pak jsem si řekla: néé... to byl Filip neudělal! A on to udělal :( Debil!
    Třeba to ještě bude tak, že se ukáže, že to je sestra nebo tak něco, ale... nedávala bych tomu naději :(

    OdpovědětVymazat
  9. úžasný díl:)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat