středa 5. června 2013

Dobrodružství Emili Hart

Dobrodružství Emili Hart

O týden později

Všechno bylo jako v pohádce... Od nastěhování do Appalonských pláních se toho moc zlepšilo!
Filipovi rodiče jsou na mě nesmírně milí. Myslím že si to ani nezasloužím. Chodila jsem pravidelně na prohlídky do místní nemocnice. Už dokonce vím co to bude až to bude... Narodí se nám s největší pravděpodobností holčička!:) S Filipem se snažíme vymyslet jméno. Už nás napadla Darcy ,ale ještě uvidíme. Přeci jenom.. je to daleko!

Emili!!!! Zavolal mě Filip... zrovna mě teď vyrušil z vyprávěním jak je tu tady skvělé ,ale zvedla jsem se a šla za ním. Dneska se chová vážně tajuplně až mě to děsí. Vyjdu ven na zahradu a vidím Filipa a... hříbátko!:o Je tak nádherné! Podívala jsem se na Filipa a on ke mě přišel... a řekl: Emili! Vím že dlouho chceš koně tak jsem si říkal že bych ti ho mohl pořídit.
Já: Filipe? Děláš si srandu? Je nádherné! Je vážně pro mě?
Filip: Jenom pro tebe... lásko
Vrhla jsem se mu kolem krku a dala jsem mu pusu. Nemohla jsem uvěřit tomu že mám hříbě! Přesněji řečeno je to klisna:) Nevím ještě jak se bude jmenovat pomůžete mi?

Byla jsem s malou venku až do večera. Hrála jsem s ní různé hry a snažila jsem se s ní navázat kontakt. K večeru jsem ji odvedla do stáje a nakrmila.
Každý večer jsme měli vynikající večeři. Filipova maminka nám vařila i když jsem jí říkala že by jsme se mohly střídat ,ale ona prostě nechtěla...
Každý večer jsme si taky sedli do obýváku a jako rodina jsme si povídali. Měla jsem pocit že jsem si našla to pravé místo tam kde patřím a tam kde mě mají rádi.

Druhý den...

Byla jsem celá natěšená až uvidím malou. Ráno jsem přišla do stáje a už byla vzhůru. Strašně krásně na mě koukala a já jí dala pamlsek. Potom jsem si s ní zase hrála. Filip nebyl doma. Odjel do Sunset Valley ještě něco zařídit. Filipova mamka byla nakupovat s Filipovým otcem. Měla jsem celý dům pro sebe. Už byla doba oběda a já neměla hlad. Přemýšlela jsem co podniknout. Nakonec jsem vymyslela to že si zajdu zaplavat. Mám moc ráda plavání tak jsem si zabalila do tašky plavky,  osušku a krém na opalování. 
Došla jsem k bazénu a skočila jsem do vody bombu:D Však to nevadí... jsem těhotná však co... ať má budoucí miminko ponětí že existuje adrenalin! Nemusíte se o mě bát. Je mi skvěle.

Asi po dvou hodinách jsem si zašla do knihovny. V Appalonských pláních měli strašně zajímavou knihovnu. Měli tam moc románů a detektivek. Půjčila jsem si 2 knížky ,které mě zaujaly. 

Potom jsem šla domů a doma už byli Filipovi rodiče ,ale Filip se ještě nevracel. Klasický Filip...
Asi mu zavolám...

1. Líbil se vám díl?
2. Co říkáte na skok Emili?:D
3. Pomůžete mi vymyslet jméno pro hříbátko? (klisna)
4. Nějaké připomínky?:)

Aňulí

10 komentářů:

  1. 1. jj :)
    2. nejsem si úplně jistá, jak to myslíš :/ ale jsem ráda, že se má konečně skvěle :)
    3. první co mě při pohledu na něj napadlo byla Bella :D
    4. další díl co nejrychleji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já nevím ani jak jsem to myslela:D a příští díl bude do úterka;)

      Vymazat
  2. 1. Jasně, jako všechny :)
    2. No... já nevím.. :DD
    3. Deisy
    4. Další díl co nejrychleji to jde! :D

    OdpovědětVymazat
  3. 1. JOu:)
    2. :-D kdyby to bylo v reálu, měla by si dávat majzla:D:/
    3. Peggy:)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Úžasné :)
    2. --
    3. miluju koně ♥ :) Ale teď se zamyslet nad jménem pro klisničku :)..
    4. Těším se na POKRAČOVÁNÍ!:)

    OdpovědětVymazat
  5. 1.Jasan:)
    2.Nevím,nevím:D
    3.Peggy,Tiggy,vážně nevím:)
    4.Těším se na další díl:D

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Moc :)
    2. (Asi tak, MRS.Cloe)---
    3. Lilly? :))
    4. Těším se na další díl :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Jop ;)
    2. No :D
    3. Mně taky jako Luci při pohledu na ní napadla Bella :D

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Jo :)
    2. No... nedělala bych to :D
    3. Nejlepší nápad co tady zatím padl byl Peggy (podle mě)
    4. CHCI UŽ DALŠÍ DÍL! :) :D

    OdpovědětVymazat