středa 12. června 2013

Diplom za vymyšlení jména

Ahojte! Officiálně si vyhlašuji prázdniny! Dneska se nám uzavírali známky a mám tři dvojky:(( Ale to se dá:D Jednu dvojku mám sice neprávem, ale já si ji přepíši... (nesmějte se mi)
Právě jsem se vrátila z angličtiny a přepila jsem se Bubble tea... Teď nejspíše půjdu fotit slíbený dětský domov a možná tu bude ještě večer!:)

 Jinak jak jste vymýšleli jméno pro hříbátko Emili tak Luci a Katee napsaly že by se mohlo jmenovat Bella a to jméno i v rozhodovacím kole vyhrálo! Chtěla bych vám poděkovat za všechny nápady!:) Líbily se mi všechny... Udělala jsem tedy Luci a Katee jeden společný diplom jestli to nevadí. Snad se vám bude líbit!

Mimochodem... Ještě něco! Náš blog byl zhodnocen u Minnie a GiGi ZDE
Moc vám děkujeme holky!:*


Aňulí

5 komentářů:

  1. Je nádherný, díky moc! A to vízo máš dobré ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že se Bella líbí :) za diplom děkuji, jinak vysvědčení je skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Diplom je krásný! :) Nemáš zač :* Vysvědčení máš náhodou dobré! ;) Se máte, nám se uzavíraj známky až 21. :(( :/

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat