sobota 1. června 2013

Den dětí!

Den dětí a mládeže

Ahojte, den dětí je tady a pro toho komu je pod osmnáct let má právo dnes dostávat dárečky!

Udělejte svým malým, dětským Simíkům radost a vezměte je třeba do města na zmrzlinu, do kavárny, nebo jen na hřiště a hrajte si s nimi a udělejte je šťastnými. Jen ať si hezky užijí dětství naši malý Simíci, kdo ví co je v budoucnosti čeká, že? :D


A jinak..
Dneska už jsem dárečky dostala. Spoustu bonbónků, ale i Plyboye V.I.P krásně voní. Je takový sladký, ale krásný:)
Jinak mě zítra čeká soutěž ve zpěvu a mám trému jak něco! Bojím se, že to podělám, ale zase tam chci jít abych si tak nějak zvykla na veřejné projevování a zbavila se toho neustálého stresu! Myslím, že bude lepší, odbourat to v zatím nižším věku, než se pak stresovat ve třiceti (chci si na to prostě trochu zvyknout). Ale asi to nepřežiju, oh GOOD! :D 

S láskou Miranda:)

7 komentářů:

  1. Já zatím dárečky nedostala:)
    Toho playboye V.I.P ti závidím:D
    Doufám že se ti na tý soutěži bude dařit:):)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  2. No, já už jsem dárečky dostala :D
    Jaká pěvecká soutěž? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mívám taky trému, nás učitel nutíval v hudebce kadého jednotlivce každý týden zpívat před celou třídou, a nezvykla jsem si na to :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já ještě 18 nemám a nedostala jsem nic :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já dostala od mamky čokoládu a ponožky xD A pak ještě takový detektivní dešit plný úkolů, ale ten už jsem kdysi dostala xD Od babi čokošku a hrášek z její zahrádky, teď ho baštím :D

    OdpovědětVymazat
  6. My jsme byli v bazénu a pak na pizze a zmrzce :D

    OdpovědětVymazat
  7. jo, já jsem dostala dodatek přepychové ližnice, ale nejdou mi TS3 supstit, tak jsem z toho špatná

    OdpovědětVymazat