středa 8. května 2013

THE SIMS 4 UŽ BRZY!

!!!The Sims 4!!!

Maxis včera potvrdil, že příští rok vydá nové The Sims, tedy The Sims 4!
Kdo by řekl, že už jsou to bez měsíce 4 roky co vyšlo naše The Sims 3. Stejně tak jako The Sims 2.


Neví přesně co všechno bude The Sims 4 obsahovat, ale hodlají ji udělat mnohem více realistickou, jako přesný manipulátor života. Prý se budou v této hře mnohem více zaobírat samotnou tvorbou Simíka. Bude zde spousty nových nástrojů na úpravu a k vylepšení jejich interakcí.
Tvůrci se hlavně zaměřují na oči Simíků jak řekli: "Oči jsou okny do duše. My můžeme říct, že oči jsou okny do budoucnosti The Sims 4. Brzy se dozvíte víc."


Hra bude obsahovat nové intuitivní nástroje na sdílení našich kreativních nástrojů s přáteli a fanoušky. Říkají, ale také, že po fiasku SimCity bude hra The Sims 4 primárně single-player offline hrou.

Ale o naši milou hru The Sims 3 se vůbec nemusíme bát. hra má velký úspěch a hodlají vydat ještě několik dalších datadisků:)

Krásný den Miranda:*

5 komentářů:

  1. No jo, to teď bude na každým blogu. Už jsem to někde psala - nejvíc mě zklamalo, že diamant bude modrý :( Vždyť zelený je v sims odjakživa.

    OdpovědětVymazat
  2. ten diamant bude nezvyk... ale na vylepšenou tvorbu simíků jsme zvědavé :)

    OdpovědětVymazat
  3. nejvíc mě štve ten diamant!! s Katee souhlasím - modrý byl úplně od začátku TS! je to taková zrada...

    OdpovědětVymazat
  4. Modrý diamant mě taky trochu zarazil, ale třeba to ještě není definitivní...Ale uvidíme, já se docela těším, jsem zvědavá, jak si s tím poradí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Změnit takhle jen tak barvu diamantu!! Moc mě to naštvalo! Ale tak doufám, že bude aspoň hezký.. a doufám, že hra bude přesně podle jejich slov.. ;)

    OdpovědětVymazat