sobota 11. května 2013

The Sims 4 jak by to mohlo...

The Sims 4 nám klepe na dveře, je třeba se trochu podívat, co na nás chystá:)

Mám tu pro Vás opravdu lákavé fotky z The Sims 4 jak by to mohlo vypadat. upozornění: Některé fotky vypadají jako z reálného života, ale opak je pravdou! Nejsem si jistá, jestli přesně tyto obrázky se objeví v budoucí hře, jde pouze o takové ty představy jak by mohlo...
Každopádně jsem velmi zvědavá jak to všechno s novinkou The Sims 4 nakonec dopadne!
Třeba to bude něco úpně jiného než čekáme, kdo ví:D
Dobře se bavte:)
















Krásný Den, Miranda:)

34 komentářů:

  1. wow... to je tak krásné reálný!!! ani se mi nechce věřit, že je to TS4.... je to vážně jak ze života! jsem zvědavá, jestli to můj ntb utáhne... ale už se těším na komixy v tomto podání :D

    OdpovědětVymazat
  2. WOW! To vypadá jako opravdické! Změnila jsem na TS4 názor :D Strašně se těším xD Můžu si ty fotky dát na blog?

    OdpovědětVymazat
  3. krásné jak realistické ikdyž se bojím té změny ...ale je to tak krásne !

    OdpovědětVymazat
  4. wooow! nádherné, realistické!! ty domy a zařízení - to nemůže být TS!!! ale se simíkama stále moc spokojená nejsem... :D ale stejně se hrozně těším!

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím proč, ale bojím se, že to bude hodně skutečné :D Možná by to nemuselo být tak špatné, ale taky jako Minnie nejsem spokojená se simíkama.
    Jen je blbý, že na YT je hodně "trailerů na TS4" a lidi věří, že to tak opravdu bude vypadat. Přitom je to jen předtava fanoušků TS...

    OdpovědětVymazat
  6. Wow... To vypadá tak reálně... Jenom simíci vypadaj trochu...divně :D

    OdpovědětVymazat
  7. Už vidím, jak se mi to bude sekat:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ne;)) Jinak trochu bokem, ale nedokážu si představit jak tady toto budu stavět:D Vidíte ty domy?:oo

      Vymazat
  8. Wau!! Vypadá to vážně skvostně, prvně jsem si myslela, že jsou to fotky se skutečného života. Opravdu, máme se na co těšit:)).

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný,mezi affs vás beru!
    (anetinka84.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  10. to je nádhernýýýý!!! už se těším sama harji the sims 3 :)

    OdpovědětVymazat
  11. Achjo :( Už to nebude the sism jako bývalo :( Sice to nebylo tak rkásně graficky spracované,a le zato mě tam bavily i ty trochu enreálné věci.... třeba např. pochybuji, že se vám tady objeví Smrtka s růžovým telefonem jako je v The sims 2 nebo tam budou poletovat duchové jako v The sims 3.... Je to škoda, nechci, aby The sims 3 tak brzy končilo :( Ale zároveň se na The sims 4 taky mco těším ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že tam duchy atd. určitě dají, když ne do základní hry, tak do nějakého dodatku. Kdyby je tam nedali, tak by pobouřili fanoušky the sims. A jinak z jiného soudku, už se těším na simíky, doufám, že tvorba bude megantická a že simíci budou propracovanější a realističtější.

      Vymazat
  12. Jinak úplně popravdě si myslím, že tyhle fotky ze hry heště nejsou moc pravdivé, rptoože ještě není ani video ke hře a na oficiálních webových stránkách sjem také zatím nic takového nenašla. A třeba ten nápis The sims 4 a u toho jak jsou ty oči, tak ty taky nevypadají tak reálně, jako tihle simíci...No uvidíme, nehcáms e překvapit :) Rozhodne jsou tyhle fotky hezké ;)

    OdpovědětVymazat
  13. U hry mi jde hlavně o: GRAFIKU, PROPRACOVANOST, MOŽNOSTI HRY. Tohle má všechno! dokonalost

    OdpovědětVymazat
  14. NE mě se to moc nechce baštit :d Dyd to je jak z reality O.o

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím že 4.,5. a 6.obrázek je fake.To logo sims 4 není originál.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,na mojem blogu je vyhodnocení 4.kontroly SB!
    jana-janishka.blog.cz/1305/vysledky-4-kontroly-sb

    OdpovědětVymazat
  17. :D od pohledu jde vidět že jsou to faky !! vždyt každý ten obrázek je uplnějiný... hlavně teda přechod mezi domy a interiérem... je t oz grafických programu ve kterých se navrhuje... husičky

    OdpovědětVymazat
  18. Lidi vzpamatujte se :D :D .. Ta fotka jak tam hrají ty holky volejbal je upravená a ještě k tomu ze sims 2,fotky interiéru a domů je z programu lumion 3.0 a fotka jak jede chlapík na kole je ze hry GTA 5 :D..Takže :D A ještě k tomu ani výrobci hry sims 4 nevydali žádné fotky,tak proč by měly být tady:D?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže.. jestli umíte číst... To jsou jenom představy hráčů! Není to TS4 ale ty fotky podle nás nejsou daleko od pravdy. Jinak je v článku napsáno: jak by mohlo TS4 vypadat a né že tak vypadat BUDE. A Anonyme↑ (26. května) nenadávej a radši čti!:D

      Vymazat
  19. To není The Sims 4!! Proboha lidi, však maj teprve skicy simíka...

    OdpovědětVymazat
  20. moc tomuto nevěřím...hlavně tomu 3. obrázku ze shora...není to náhodou z jiné hry?
    A navíc, teprve teď se to všecičko vytváří... ale pokud toto jsou představy jak by asi měla vypadat, tak je to vážně pěkný O.O
    Ale je zřejmě možné, že spousta lidem, kteří nemají tak výkonný Pc či notebook se jim to bude pravděpodobně celkem sekat, ale tak...nevím, ale s kvalitou je to hodně vysoko oproti 3 O.O
    A podle mě by tam měli být podstatnější také simíci a ti nevypadají vzhledově moc dobře, ve 3 vypadají lépe.
    Ale tak uvidíme, uvidíme, každý má svůj názor xD

    Ráda bych se chtěla zeptat, kde si ty obrázky našla ^^
    díky ^^

    OdpovědětVymazat
  21. Podle mě to bude ve finále vypadat jinak O.o

    OdpovědětVymazat
  22. Neskutečný, ale asi budu muset poprosit ježíška, aby mě koupil nový počítač. :(

    OdpovědětVymazat
  23. wow, neskutečně se těším

    OdpovědětVymazat
  24. TOHLE NEJSOU FOTKY Z THE SIMS 4! KDYŽ SI PŘETÁHNETE NĚKTEROU FOTKU DO VYHLEDÁVAČE GOOGLE , VYJEDE VÁM ŽE SE JEDNÁ O FOTKU Z PROGRAMU LUMION 3D, jedná se vizualizační nástroj- program pro architekty!!!!!!!!!!!!!!!(Netvrdím ,že HRA NEMŮŽE VE FINÁLE TAKHLE VYPADAT,, ale tohle fakt nejsou fotky z chystané hry a mám zato,že třetí obrázek je z chystané GTA 5..:D

    OdpovědětVymazat
  25. tady je ještě pár odkázu na obrázky,kdyby ste mi nevěřili:D GTA v (3. OBRÁZEK) https://www.google.cz/search?client=firefox-a&hs=aHF&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&tbs=simg:CAESTBpKCxCwjKcIGi4KLAgBEgY0JjUjNjoaIMm2l5AqyVIU2GGg2aXGeIDFn3t6a4uJUKtcX1fZRdUaDAsQjq7-CBoKCggIARIEejLOMAw&q=gta+5&tbm=isch&ei=L2X6UerjFIeTswa5koDQDw&ved=0CDsQsw4&biw=1196&bih=751
    A PÁR FOTEK Z LUMIONU 3D https://www.google.cz/search?q=lumion+3d&hl=cs&noj=1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=5GP6UYnSB8rBswb65ICwAQ&ved=0CFAQsAQ&biw=1196&bih=751

    OdpovědětVymazat
  26. Fakt to vypadá jak reálný! Nádhera. Kéž by to tak vypadalo, ale chtěla jsem se zeptat, kde jste tyhle obrázky našly? Jestli to tedy můžu vědět :-) Jsem na vašem blogu poprvé a moc se mi líbí. Škoda, že jsem ho neobjevila dříve :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Ty obrázky jsou úchvatné, ale asi ne pravé. :(

    OdpovědětVymazat
  28. Jo víme že jsou nepravé. Jinak ty fotky jsou z facebooku;)) A prosím už nepiště že to není TS4... jedná se pouze o naše představy...:)

    OdpovědětVymazat
  29. Kdyby to takto vypadalo byla bych nadšená.Ovšem stačí se jen podívat na nynější trailery a vypadá to úplně jinak.Ale ty domy bych brala.

    OdpovědětVymazat
  30. Já si radši počkám až bude více downloadů. Myslím, že to pak bude lepší... Ten třetí obrázek je z GTáčka ne?.. :D

    OdpovědětVymazat