úterý 21. května 2013

Pár informací pro Vás:)

Pár informací..

Ahoj, píši Vám sem teď abych Vám vzkázala pár věcí..

Momentálně sedím u počítače a nemůžu ze sebe vydat ani slovo! Už včera jsem byla trochu na prášky, ale teď se to zhoršilo. Vím z čeho to mám, umývala jsem si hlavu a jelikož bylo venku okolo pěta-dvaceti stupňů (ale foukalo) šla jsem já debil na balkon a hrála si tam hodinu s králíkem:D Hm.. celá já.. nikdy neposlouchá maminku!

Takže poučení pro všechny, NIKDY, ALE NIKDY NECHOĎTE S MOKROU HLAVOU NA BALKON!

Je to strašně vtipné mluvím jako kdybych mutovala:'D Ale aby toho nebylo málo tak dneska v deset večer odjíždíme na pět dní do Londýna, to je milé no..Ale v neděli už bych teoreticky měla být zpět, takže budu o5 aktivně přidávat.
Aňulí je úžasná, bude po pár dnech přidávat moje články, které mám v konceptech. Takže ještě jednou děkuju.:)

Tak já du pracovat na dalších článcích, mějte se krásně a hlavně nechoďte s mokrou hlavou na balkon když fouká a nevadí že je dvacet-pět stupňů!:D

A obrázek;)

Miranda:)

9 komentářů:

  1. Tak se hlavně rÿchle uzdrav a ať se ti v tom Londýně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se tam měj fajn a díky za radu! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak se rychle uzdrav! Proč všichni jezdí do báječného Londýna, jenom já ne?? Londýn miluju! Užij si to tam! :)

    OdpovědětVymazat
  4. užij si Londýn :DD a s tím balkónem -> to je u mě úplná normálka :D

    OdpovědětVymazat
  5. Lodnýn ten ti závidím ;( BOže přivez mi suvenýr :D Prosím :DDD A ta hlava :DDDD A jsem zvědavá na články :D NA blogu to je lepší si je sama přednastavíš :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na blogspotu to jde taky, ale já jsem v čr takže to ovládnu:D

      Vymazat
  6. Uzdrav se :-) Jednou jsem to zkusila jít na balkon z mokrou palicí a ráno jsem myslela že umřu !! :P

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem jednou ztratila hlas podobným způsobem :D Užij si to :)

    OdpovědětVymazat