sobota 11. května 2013

Nový design blogu

♥Design- We love The Sims 3!♥

Ahojte!:) Jak trávíte víkend? U nás prší:// Je to na nic... Včera jsem měla strašnou migrénu hlavy, ale už je to dobré. Ráno jsem byla na tréningu (aerobik). Trénujeme na závody. Příští týden jedeme do Brna a bojím se že to pokazím. Dělám totiž fittness A (A= výkonnostní třída, jsme ta nejlepší:D). Jak jsem přišla tak jsem se učila o objevení Ameriky a vůbec nepokládám K. Kolumbuse za toho ,kdo objevil Ameriku. Za a) byli to ti obyvatelé co tam dávno žili a za b) on nedoplul na pevninu, byl jenom na Haity, Karibik atd,... Po obědě jsem dělala design až doteď. 
Nevím jestli se vám líbí, ale mě se líbí více než ten před tím!:) 

Spokojenost→ 95%
Doba vytváření designu→ 3 hodiny
Program→ PhotoFiltre 7
Název→ We love The Sims 3!

A omlouvám se za moje kecy, které vás asi nezajímaly, ale prostě jsme to musela prásknout na Kolumbuse:D nemohla jsem to v sobě dusit po celý život, musela jsem říct někomu svůj názor... už se vidím v té písemce jak tam protestuji.
Jo jinak víte co? Taťka dělá Sushi!:D a rozvařila se mu rýže... -.-

Mějte se krásně a užívejte si víkend!:) Hlavně hrajte Simíky. Já na ně u nemám čas dneska, jelikož se mi za chvilku vypne PC skrz ten systém co tam mám zabudovaný://:D
Aňulí

7 komentářů:

  1. Wau, suši jsem ještě neměla :D Kolumbuse jsme neprobírali, ale až budeme, tak to na něho určitě řeknu! :D
    Dess je moc hezký, taky se mi líbí víc než ten minulý. Má to jiný styl :)

    OdpovědětVymazat
  2. miluju sushi od Pett :D Kolumbus podle mě neobjevil Ameriku, objevili ji Vikingové :D dess se ti povedl, přijde mi originální ten lísteček s nápisem :) a na závody držím palce :D určitě se vám to povede :)

    OdpovědětVymazat
  3. suši jsem taky ještě nejedla :D mamka suši dělala, když jsem byla na táboře :) design je moc hezký, taky mi přijde, jako Luci, ten lísteček originální ;) na závodech ti držím moc palce!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Rozvařená rýže nevadá, bude pěkně lepit a to je dobre :D Drřím ti palce při závodech :) a Design se ti moc povedl jen mi přijde moc dlouhej

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,moc se mi líbí vaše designy a chtěla bych se zeptat jestli také děláte na přání? :-)

    OdpovědětVymazat