neděle 19. května 2013

Minisoutěž

Bleskovka 0.2

Ahojte tak jsem se vrátila ze závodů!:) Byly jsme 5. ,ale nám to nevadí. Jsme totiž v té nejobtížnější výkonnostní třídě:D Dneska jsem byla na obědě s rodiči a dala jsem si salát. Taky jsem se učila matiku, která mě nebaví:p Zítra jedeme do Prateru! Moc se těším;) Jinak tady je ta bleskovka;)
1. Jaký máte zítra nejnudnější předmět?
2. Těšíš se do školy?:D
3. Koupíš si Tropický ráj?
4. Máš rád/a ledovou tříšť?
5. Do kolika jsi dneska spal/a?
6. Kde jsi byl/a v zahraničí kde se ti moc líbilo?
7. Jíš rád/a?:'D
8. Co budeš zítra dělat po škole? (pokud jdeš)
9. Na jaký školní výlet jedete?
10. Dáme příště double bleksovku?


Když se vlezete do první pětky dostanete 8SK a ostatní dostanou 4SK;)
Vyplňujte do 21.5


Jinak moc chci poděkovat Katte za diplom;)

Edit: Video ze závodů sem dám, ale musím přijít na to jak:D (musím ho první dát do PC)
Aňulí