pondělí 13. května 2013

Město údolí draků

Údolí draků

Možná jste to zaregistrovali a možná ne... Producenti pro nás chystají novinku do obchodu Store. Je to nový svět a to Údolí draků! Svět bude k prodeji 31. května což je velmi v blízké době.
Svět mi hodně připomíná nějaký středověk. Město možná na styl Monte vista. Mě se to město poprvé vůbec nelíbilo, ale jak jsem viděla nějaké videa tak se mi začalo líbit! Zaujala mě jedna věc a to draci! Strašně moc se mi líbí, jelikož jsem na nějakém videu viděla co umí a je to úžasné. Toto město bych si ráda pořídila, ale ne teď někdy.


Velmi zajímavý styl budov, takový pohádkový...

Ty útvary v polích mě vždycky zajímali a tvůrci světa je použili pro tento svět!:)



Video k světu: TADY
Ke stažení zdarma: Nedostupné (doplníme)
Cena: Neznámá
Aňulí

18 komentářů:

  1. Jééé to je krásnéé :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to zajímavě :) je to hotový pohádkový středověk! :) ale jelikož moc nehraju a spíše fotím, nwm, jestli to budu shánět..

    OdpovědětVymazat
  3. Vždyť říkám, že je to Medieval :) Ty kruhy v obilí jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Město se opravdu hodně podobá Monte Vista :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jediné co se mi na tomhle světě líbí jsou draci :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to opravdu zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  7. Už se těším až bude ke stažení zadarmo.

    OdpovědětVymazat
  8. Inspirace z Hry o Trůny ? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Stáhla jsem si to z Ulož to a dala fix na dráčky do package, jak to tam bylo i Resource tam mám, ale když se má dráček vylíhnout, tak se nevylíhne a ani interakce s ním nejdou. Neví někdo co mám dělat?

    OdpovědětVymazat
  10. Teda interakce s ním jdou, ale při vylíhnutí ne a po něm jak se vlastnĚ nevylíhne taky ne.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak už nic už vím jak to mám udělat. : )

    OdpovědětVymazat
  12. Chci se zeptat, dráček se mi nechce vylíhnout z vejce. Jak to udělat aby se vylíhnul?

    OdpovědětVymazat
  13. funguje: http://uloz.to/xoqBeU7K/the-sims-3-draci-udoli-fix-na-dracky-a-renesancni-zamek-rar

    draček se vylíhne po odpočtu, který se spustí tím že si sním začneš povídat nebo dáš do inventáře

    OdpovědětVymazat
  14. mám to samé.
    mám vajíčko, mluvila jsem na něj, spustil se mi odpočet odpočet doběhl ale nic se mi nevylíhlo. co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím:( Údolí draků nemám. Ale je možné že je to nějaký bug nebo tak... Zkuste se podívat na LP od Defi na Údolí draků možná to tam bude

      Vymazat
  15. Ahoj co potřebuji aby se mi to rozjelo Údolí draků?

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj koupila jsem si údolí draků, hlavní cd the sims 3 mám, instalace proběhla ok, ale nejde mi to spustit furt mi to píše když už to chci spustit vložtě cd disk the sims 3. Děkuji za odpověd'
    Jištak odepište na email nikola.preslova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat