středa 22. května 2013

Malé zámecké sídlo

Malé zámecké sídlo
Gutten tag! Jsem zpět z Vídně... Vlastně jsem se vrátila v pondělí večer a v úterý jsem nic nepřidala ,jelikož sem dala článek Miranda a já jsem fotila na tento článek a pak jsem měla aerobik.
Jinak jak jsme byli v Prateru tak jsem chodila s třemi spolužačkami a my čtyři jsme nejvíce riskovaly:D (no ta jedna moc ne) Já a ty zbylé dvě jsme byly 4x na Space Shootu (to je to jak vás to vstřeluje nahoru a dolů) a pak na horské dráze 2x ,která se jmenuje Boomerang (schválně si najděte video) V Prateru jsme byli asi hoďinu a půl. Vůbec se nám nechtělo... :D Jinak už k tématu článku...

Tento zámeček je na pozemku 40x40. Když jsem ho stavěla neřídila jsem se podle nějaké reálné stavby ,ale řídila jsem se podle sebe a mojí fantazie. Je to takový maličký zámeček stavěný pro dvě Siminky. Snad se vám prohlídka bude líbit.

Spodní patro
Jak jistě vidíte je tam kuchyň, koupelna, vstupní hala a wellness.

Wellness
Do wellness jsem dala především bazén. Taky je tam bar pro Simíky ,kteří by se chtěli osvěžit po vydatném plaváním. Taky jsou k dispozici tři lehátka z těch nejluxusnějších materiálů. Čerpáno z dodatku Po setmění a z kolekce Pro luxusní bydlení.


Kuchyň s jídelnou
Moderní a jednoduchá nekomplikovaná kuchyň... to byl můj cíl. Hodně jsem použila kameny jako obklady. Snažila jsem se o nový styl viz. obrázek č. 2, ale je to hodně divno-zajímavé:D
Čerpáno z Po setmění a Základní hry



Koupelna
Malá koupelna s moderním vybavením. Bohužel se mi nepodařilo vyfotit záchod ,protože tam byla stěna a nechtěla jsem dát pohled beze zdí. Čerpáno z kolekce Přepychové ložnice.

Vrchní patro
Nahoře je zase hala (chodba) podobná té ve spodním patře. Po stranách jsou dva pokoje. Jeden je sladěný do růžové a druhý do modré.

Růžový pokoj
Pokoj jako pro princeznu= můj cíl. Romantická růžová a bílá. 
V pokoji je piáno a kreslící stojan. Obyvatel tohoto pokoje bude směrován na dráhu umění...
Pak je tam průchod na točivé schodiště ,které vede do další koupelny.
Čerpáno z kolekce Přepychové ložnice.



Koupelna a prádelna patřící k růžovému pokoji
Malé místnosti ve věži jsem využila jako koupelnu a prádelnu.
Čerpáno z kolekce Přepychové ložnice


Modrý pokoj
Pokoj jsem dělala pro studentku. Jak vidíte je tam manžel(ka) Kostislavy:D Taky je tam jsou šachy. Pro správného studentku jsem zvolila zaklápěcí postel. V zadní místnosti je malá posilovna.
Pak je tam taky koutek TV a tabule. Čerpáno hlavně ze Studentského života.



Aňulí

4 komentáře:

  1. Páni, fakt se ti povedl! :O Je úžasný! Nejvíc se mi líbí ta koupelna ve věži - bezva nápad! Stavěj dál :D

    OdpovědětVymazat
  2. ten se ti povedl :) moc se mi líbí pokoje a ten bazén :) souhlasím s Katee -> koupelna ve věži je originální nápad :) je to celkově taková originální, pěkná stavba :) jen tak dál!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný, úžasný zámeček!!! Fakt se ti moc povedl, opravdu originální :) Souhlasím s předešlými komentáři - koupelna ve věži je opravdu super a originální! Prosím, dej ho ke stažení! :D Musíš stavět dál! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Uplně bestovní!! ale totálně!! ♥

    OdpovědětVymazat