neděle 5. května 2013

Jak vložit Downloady do hry

♦Downloady♦

Je spousty způsobů jak do hry vložit stažený soubor. Představím Vám dva, které používám nejčastěji, tak se prosím pohodlně usaďte na vaše křesla a pustíme se do toho;)

1. Výměna

Výměnu nalezneme na oficiálních webových stránkách The Sims 3 komunity to je TADY.
Na hlavní stránce se Vám tam objeví spousta novinek z obchodu Store, ale i z Výměny! Ta nás momentálně zajímá. Někomu se stránka překládá do češtiny já jsem ten případ kdy se mi to bohužel nepřekládá, ale to nevadí procvičování z Ajiny neuškodí:)

  1. Přejedeme s myší na horní lištu "Výměna" pro někoho "The Exchange" Tam se nám zobrazí kategorie, které chceme stahovat. (nebo na to prostě klikněte). 
  2. Tak kliknu třeba na "Simíci" nebo "Sims" - Příde mi to výhodnější když si stáhnete celého Simíka má na sobě spoustu oblečení a makeupu, takže to nemusíte stahovat zvlášť.
  3. Objeví se mi tam taková tabulka vybraných Simíků. Pokud chcete výběr takových těch "lepších" vpravo na hoře si je rozdělte do kategorii, tak příklad: "Doporučení" a "Celou dobu".
  4. Vyberu si Simíka, který se mi líbí a kliknu na zelené tlačítko vedle něj "Přidat do hry"
  5. Teď se Vám otevře spouštěcí panel The Sims 3 ve stažených souborech. Naleznete tam vašeho Simíka. 

6.  Simíka si označíte (jde stahovat pouze jeden soubor najednou) a kliknete na instalovat. (Instalovaný        obsah je označen krabicí ze šipkou tzn. že už je ve hře.
7.  Pak se vám nejspíše zobrazí okno s textem, který si ani nečtu dám pouze povolit. (ale je tam napsáno něco v tom smyslu, že jestli chcete nainstalovat tento soubor. Tato lišta se tam nezobrazuje pokaždé jen někdy.)
8. A nakonec jen vidíte malou lištu s diamantem kde vidíte jak se Vám soubor stahuje.
9. No a pak už Vám to buď potvrdí nebo zamítne, že se Vám to stáhlo:)

2. Downloady

Tento proces je o něco obtížnější než Výměna, ale i tak je to velmi snadné :)

  1. Ve vaší složce Dokumenty, Electronics Arts, The Sims 3 si vytvoříte složku Mods a do složky Mods následně vytvoříte složku Packages
  2. Stáhnem si nějaký soubor tak já třeba tyto šaty ..TADY
  3. Kliknete na Download
  4. Stažený soubor nalezneme ve Stažených souborech ve vaší složce v počítači.
  5. Otevřete a vždy z toho vyberete jen položky s příponou pack nebo package (nebo jiné od pack..)

6. Máte vybráno a už jen extrahujete do vaší nově vytvořené složky Mods
7. A když pak zapnete hru a jste v hlavní nabídce, měla by se Vám tam zobrazit taková malá lišta, že se našly upravená skripta. - To znamená, že je vše v pořádku a máte je tam:)

Toť vše, doufám, že jsem Vám aspoň trochu pomohla a kdyby cokoli nešlo pište:)
Have a Nice Day!, Miranda♥

40 komentářů:

  1. určitě někdy využiju :) moc pěkně vysvětlené ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Sice to všechno znám, ale určitě to někomu pomůže:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta výměna je zajímavá, jinak to máš krásně, srozumitelně napsaný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Znám, ale "neznalcům" určitě pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky!Nikdy mi to nešlo!

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. ahoj me to taky nejde problemy mam s domama muzete mi poradit proc mi tam nektery nejdou diky

      Vymazat
  7. stáhla jsem si to ale žádna lištička v hlavní nabídce se mi neukázala :( a není to tam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možné, že jsi to vložila do špatné složky nebo jsi udělala jinou chybu. Já jsem to dělala na několik pokusů než se mi to povedlo, tak to zkus ještě jednou:)
      *Miranda

      Vymazat
  8. CO to je extrahovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Extrahovat (př. v zipu) znamená rozbalit soubor (do jiné složky):)
      *Miranda

      Vymazat
  9. Můžu i do složky Downloads?:)

    OdpovědětVymazat
  10. Můžu to udělat výměnou i když nemám nic koupené? (The sims ani žádný dodatek)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc děkuji ^.^ Pomohlo mi to:3 Vždy jsem byla zvyklá na The sims 2, kde se všechy downy šupali do složky downloads.. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsem tento návod zkoušela se soubory typu package.. Tento návod mi nefungoval..
    Tak jsem našla jinej návod, který jsem zkusila a už mi to šlo.. Tedy jsem do složky Mods přidala jeden potřebný soubor a už mi downloady fungovaly ^.^
    Takže ten funkční návod můžete najít tady: http://forum.thesims2.cz/viewtopic.php?t=16251 :3

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jsem tento návod zkoušela se soubory typu package.. Tento návod mi nefungoval..
    Tak jsem našla jinej návod, který jsem zkusila a už mi to šlo.. Tedy jsem do složky Mods přidala jeden potřebný soubor a už mi downloady fungovaly ^.^
    Takže ten funkční návod můžete najít tady: http://forum.thesims2.cz/viewtopic.php?t=16251 :3

    OdpovědětVymazat
  14. :O Děkuju moc ůžasný návod , ♥ moc jsi mi pomohla :)

    OdpovědětVymazat
  15. ja som si zmenila nechtiac ikonku .. že ked stiahne nejaky subor ktorý je rar. tak mi ho neotvori v tom povodnom okieneku ako hore tebe, ale v opere ... prosim ta ako to vratit aby to bol opat rar. aby mi to tak otvaralo ? ..dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslim, to okienko "otvoriť s" ak by si nevedela čo myslim :D

      Vymazat
    2. Ou, tak to nevím,... Zkusím dneska zavolat Mirandě a ta bude třeba vědět:)

      Vymazat
    3. Soubory rar si do hry nepřidávám, vždy z tama vytahám jen pack-ky. Ale je pro mě záhadou, jak sis mohla změnit ikonu:D

      Vymazat
  16. ahoj muzes mi poradit me nejde nainstalovat domy jen nektery co mam udelat diky

    OdpovědětVymazat
  17. Vôbec mi to nejde *_- prepáč ale idem si hladať inde radu :( Možno to ešte skúsim ale ak mi to nepôjde tak si pôjdem to vypítať od kamošky

    OdpovědětVymazat
  18. Pecka! Když budete instalovat světy atd...kliknete na staženou položku a louncher nebo co to je dáte do the sims3/ DOWNLOADS. Jenom pro ty co si fakt neví rady :)

    OdpovědětVymazat
  19. Úžasně vysvětlené. Tento týden by mi měli přijít domácí mazlíčci, tak to určitě využiji!

    OdpovědětVymazat
  20. moc pěkně vysvětlené hnet skusím na jiné stránce jsem to nechápala ale tady super moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  21. Mě to taky nejde :(

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  23. Ty jo, teď jsem to začala využívat. Díky, pomohlo mi to. :D

    OdpovědětVymazat
  24. Píšeš že staženy Downloady má mít koncovku pack nebo package ale já mám koncovku rar. Tak se chci zeptat jak to mám dát do té hry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokus se to otevřít (rozbalit) a vložit tam soubory uvnitř. Ale jinak skutečně jen Packy! :)

      Vymazat
  25. Nainstaluju v Launcheru ale nějak rychle to naběhne ale nenainstaluje se to :/

    OdpovědětVymazat
  26. Hello there! This is my first visit to your blog!
    We are a collection of volunteers and starting
    a new project in a community in the same niche. Your blog provided us useful information to work on.
    You have done a marvellous job!

    my blog; internet

    OdpovědětVymazat
  27. ahoj, když chci rovnou ten download vvymazat tak je oznacim a dam vymazat ?

    OdpovědětVymazat
  28. Pokud chceš vymazat, tak ho vymažu ze spouštěče z nainstalovaných. A nebo ho odstraň ze složky:) Mělo by to pomoct.

    OdpovědětVymazat
  29. Když už mám ve složce The Sims3 složku Mods a v ní složku Packages ? Mohu tedy vkládat soubory sem ?

    OdpovědětVymazat
  30. S tou výměnou, mě se to zamítne úplně vždycky ! :( A pokud se to náhodou podaří, stejně to v tý hře není :(

    OdpovědětVymazat