pátek 17. května 2013

Informace z mého světa

Informace na víkend

 Dneska jdu do plavání a potápím se s přístrojem (myslím ty bomby). Moc se těším, jelikož jsem to ještě nikdy nezkoušela. Jsem v plaveckém klubu Zlín takže to jdeme všichni zkoušet:D
Zítra.... zítra jedu na závody do Brna. Dělám ještě aerobik, ale to už jsem tu psala. Hodně se bojím, abych to nepokazila. Holky by na mě byly naštvané...  Naštěstí jdu jenom jedno kolo a to první takže pak ro druhé nemusím jet, jelikož se střídám s kamarádkou. Pak vám sem když tak hodím odkaz na video kde vystupuje náš tým a když to nepokazím tak sem dám i to kde jsem já!:D
Neděle... jsem doma!!!:) V pondělí jedeme do Prateru a moc se těším. Jedeme celá třída a chci jít na něco hlavou dolů. Taky bych chtěla na horskou dráhu a na volný pád nebo jak se to jmenuje. Nebyli jste tam někdy někdo? Nějaké doporučení?:D 
Tuto fotku miluji! Je to Emili a Filip;)


Aňulí

9 komentářů:

  1. To se máš!!!
    Krásná fotka!
    (anetina84)

    OdpovědětVymazat
  2. To máš super :) Taky bych to chtěla zkusit, potápět se s bombou :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky bychom chtěly se třídou někam jet :D jinak držíme palce, určitě to nezkazíš! :) potápění si užij :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Do plaveckého klubu Zlín jsem taky dřív chodila :D Hodně štěstí na závodech! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Aňulí má u mě diplom za bulinovku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky chodím na tréninky na plavání :) Taky se chci potápět s bombou!!! To není fér :D My se třídou jedeme na konci května do Prahy na exkurzi a na školní výlet - to se ještě neví :D Přiju ti, ať ty závody dobře dopadnou! Určitě na tebe naštvané nebudou... ;) Fotka je úžasná ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná fotka:), Držím ti palce:), my jedeme v červnu se třídou na náš poslední výlet :( (devítka) na tři dny do prahy:))...

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká fotka :) V Prateru si to užíj! Já už jsem tam byl. Můžu ti doporučit třeba takovou tu dráhu co jedeš vzhůru nohama a zároveň jedeš na břiše, ale taký mají dobrý strašidelný dům :)

    OdpovědětVymazat