neděle 26. května 2013

Fotky Avelon Hyugasové a....

Další fotky ze života Avelon Hyugasové

Ahojte!:) Mám pro vás pár fotek od rodinky Hugasovýh. Jak možná někteří víte Avelon žila s kočičkou (jenom ony dvě). Později jsem ji nechala ,aby si adoptovala fenku Lux!:) Je strašně roztomilá ne?

Taky ji potkala životní láska! Oni dva se seznámili po internetě! Co mě překvapilo je to že hra vygenerovala fakt pěkného Simíka. Jmenuje se Toby. Avelon ho požádala o nastěhování a on ji o ruku. Jak romantické:D Jinak nevím jestli je to dobře ,ale nechala jsem Avelon otěhotnět! Nevím jestli chci holku nebo kluka... V každém případě nemá ještě ani bříško takže mám moc času na rozmýšlení. 

A co její velký sen s adopcí jednorožce? Ten chvíli počká;)

Avelon je úplně v pohodě... v zimě si běhá po Appalonských pláních když je -8° 


Menší srážka v kuchyni... :D

 Aňulí

9 komentářů:

  1. Krásný:)
    Má nádherný vlasy:)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky ;) Ten pejsek je ňuní :*

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný!! :) Ten pejsek je :* ťutínek :)) Tobymu a Avelon to hodně sluší ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pejsek je úžasný :) Jsem zvědavá, jestli to bude holka nebo kluk :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pejsek je hrozně roztomilý :D A určitě sem pak přidej miminko. Jsem hrozně zvědavá co to bude.

    OdpovědětVymazat
  6. Teď mě něco napadlo!:D Co když to bude modrovlasé děťátko?!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem zvědavá jestli bude holka nebo kluk :DD Teddy

    OdpovědětVymazat
  8. sluší jim to spolu :) na mimi jsem zvědavá :DD jinak běhat takhle oblečená v takové zimě... má můj obdiv :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý fotky :D
    Jsem zvědavá na mimi :)

    OdpovědětVymazat