středa 15. května 2013

Dovednost logika

Dovednost logika

Ahojte!:) Jsem doma ze školy a dneska jsme psali matematiku a angličtinu a dostanu asi 5 a 1:D Jinak zítra píšeme zase matematiku a už mě to vážně štve... Nejhorší předmět a my budeme 2x po sobě psát. To jsem, ale odbočila od tématu článku...

Dovednost logika je už v základní hře The Sims 3. Tato dovednost byla i v The Sims 2 (možná i v TS1) takže asi víte k čemu je. 
Já mám tuto dovednost ráda, ale moc ji neučím moje Simíky. Tato dovednost je dobrá pokud chcete ,aby váš Simík byl lékař nebo vědec. Jestli chcete objevovat nové hvězdy a planety pomocí teleskopu, tak tato dovednost není k zahození;) Když se ve městě konají šachové turnaje můžete tam jít a vyhrát co nejvíce zápasů hraným šach a možná dostanete malou finanční odměnu. 


Aňulí

9 komentářů:

  1. my teď z matiky psali 3x po sobě :D no jo, matikář se asi zbláznil :DD jinak logika se celkem hodí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Matiku mám celkem ráda, hlavně proto, že na ní máme strašně hodnou učitelku :) Logiku simíky taky moc neučím, protože je to celkem nuda :D

    OdpovědětVymazat
  3. Logika se celkem hodí :D Moji simíci ji většinou získají za různé příležitosti a tak :)Dobré no :D 1 a 5 :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já vždycky v TS2 psala maxmotives :D a vždycky jsem si všechny dovednosti nahnala. :D

    OdpovědětVymazat
  5. matiku jsem vždycky měla ráda, do té doby, co jsme na matiku dostali takovou ----, která mě furt ztrapňuje před třídou (hlavně, že já s ní chodím na ty její debilní matematický olympiády, pythagoriády... a ona mi ještě řekne, že ode mě čekala víc a já že jsem jí zklamala! fakt kráva!) jinak logiku jsem nikdy nedodělala do konce :D nebaví mě to... :D ta simka má šílenej drdol :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky nikdy logiku u svých simíků moc nerozvíjím :) Ale zase mě baví, kdy mojí simíci pozorují hvězdy a objevují nová souhvězdí a planety, takže ani tato vlastnost není k zahození ;)

    OdpovědětVymazat
  7. My psali ve škole matiku 3x po sobě,pak češtinu,angličtinu atd.
    Jinak hezký článek.
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  8. My matiku píšem skoro každý pondělí :( :D
    Ale učitelka je v pohodě :)

    OdpovědětVymazat