pondělí 27. května 2013

Dobrodružství Emili Hart


Zazvonili jsme a zanedlouho přišla starší paní. Vypadala strašně mile. Usmívala se. Jak uviděla Filipa tak se jí vykouzlil na obličeji ještě veselejší výraz.
Filip k ní přistoupil a řekl: Ahoj mami:)
Filipova matka: Ahoj Filípku! Jsem tak ráda že jsi se vrátil. Kdo je ta slečna?
Filip mě chytl za ruku a řekl: Mami chtěl bych ti představit Emili. Emili je moje snoubenka a moje životní láska ,kterou jsem potkal v Sunset Valley a také... čekáme miminko!
Filipova matka: Emili jsem ráda že tě poznávám! Gratuluji vám k těhotenství! Pojďte dovnitř.... můžete tu zůstat jak dlouho chcete. Máme tu místa dost. Uděláme dneska velikou večeři
Filip se ještě zeptal: Mami a kde je taťka?
Filipova matka: Neboj se... šel do knihovny a pak ještě do stájí. Přijde až odpoledne.

Filip mi ukázal celý dům. Byl opravdu prostorný! Máme pro sebe ložnici a to všechno. Filipova maminka vypadá strašně mile. Stydím se za to co předvedla moje matka... Pořád mě to mrzí a vrtá hlavou ,ale nehodlám se k tomu nějak vracet. Jak jsme procházeli chodbou tak jsem měla pocit že se ve mě něco hnulo. Miminko! Filip to zaregistoval. Už mi šlo vidět malinko bříško. 
Filip se mě rychle zeptal: Jsi v pořádku?
: Samozřejmě
Filip: To jsem rád...:) Už se nemůžu dočkat až se nám to narodí!
Já: Já taky ne...
Filip: Nevím jak ti je teď... Ale můžeme se jít podívat po Appalonských pláních.
Já: Je mi skvěle. Můžeme vyrazit?
Filip: Jasně... aspoň uvidíš kde jsem vyrůstal. Bude se ti tady líbit!

Dorazili jsme do krásného parku. Bylo nádherně! Filip mi dělal takovou exkurzi:D řekl že v tomto parku trávil hodně času učením. Taky si prý tady rozrazil čelo a pak ho spolužáci doprovodili do nemocnice. Chvilku jsme tu byli a pak jsme jeli dále.
Dojeli jsme do stájí. Nikdy jsem tak krásné stáje neviděla. Je fakt že Appalonské pláně jsou westernové městečko ,ale že to tu bude tak krásné jsem netušila. Tady jsme se zdrželi o něco déle. Viděla jsem pár neznámých Simíků jak trénují své koně. Chtěla bych moc mít koně. Pomyslela jsem si...

Nakonec jsme jeli do místních lázních! Filip to už předem domluvil a nechal mi udělat masáž. Věděl že mě bolí záda. Potěšilo mě že je tak pozorný ,protože jsem to zmínila asi jenom 1x!
Jak mi skončily masáže jeli jsme už domů na večeři. V domě to krásně vonělo. Nedokázala jsem rozeznat čím ,ale chtěla jsem to hned ochutnat. Filip mě zavedl ke stolu a tam už byli Filipovi rodiče. I jeho otec byl milý. Přivítal mě a usedli jsme ke stolu. Na večeři byl grilovaný losos moc mi chutnal. Pak jsme uklidili a šli spát... ZzzZzzzZzz

Moc se omlouvám že byla 10ti denní prodleva v komixu:( Já jsem měla potíže s Filipovýma rodiči:D Jinak aktualizace obchodu MTS3 bude v blízké době...Bude tam něco co by jste nečekali;) Zatím to ,ale nefunguje:D

A co říkáte na komix?:)

Aňulí

11 komentářů:

  1. S tou pauzou si nedělej hlavu, vždyť 10 dnů je celkem krátká doba ;) Komiks je hezký, Filipovi rodiče jsou mi hrozně sympatičtí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Tenhle komix miluju čím dál tím víc! Fakt se mi líbí! A tu pauzu neřeš, to je podle mě krátká doba :))

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý díl :) Tu pauzu neřeš, všichni co mají komix rádi si určitě počkají :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně úžasný díl.
    Pauzu neřeš:)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý díl :)
    Filipova máma mi trošku připomíná Gianu :D Takovou hezčí Gianu :D

    OdpovědětVymazat
  6. sympaťáci :) vážně! a Filip je úplný zlatíčko, snad sen každé holky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Filipova mamka mě fakt potěšila :D :) Skvělý díl :)

    OdpovědětVymazat
  8. Filipova mamka je super!! Úplný opak Emiliny mamky :D Filip je opravdu zlatíčko ;)) rozhodně souhlasím s Luci :*
    Jo a v obchodu MTS3 jsem si objednala skrytou fotku :)

    OdpovědětVymazat
  9. strašně hezké!!! ♥

    OdpovědětVymazat