neděle 12. května 2013

Diskuze na téma...

 Oblíbená a neoblíbená místa ve městě


Začnu asi tímto... Já strašně ráda navštěvuji obecní pozemky. Nemám vysloveně nějaký pozemek na, který chodím pořád dokolečka. Záleží taky hodně na ročním obdobím. Když je léto ráda navštěvuji pláže a plavecké bazény. Na podzim ráda chodím rybařit a na festivalové pozemky. V zimě chodím do nočních klubů a pařím až do rána:D a na jaro? Chodím hodně do kina, na koncerty, do parků. Hodně taky záleží na mojí náladě a Simíka někdy pošlu do restaurace a do Denních lázních. Simíka třeba vůbec neposílám na takové ty skládky (taverny nebo co to je) a taky moc nemám ráda takové ty polo- kluby z Show time, jak tam jsou ty vystoupení:// Takže moje nejoblíbenější místa ve městě jsou: pláže, bazény, kina, parky,... jo  taky knihovny:3






Takže můžete se rozepisovat o tom jaké pozemky rádi navštěvujete, jak dlouho tam trávíte a naopak jaké obecní pozemky nemáte rádi a tak....:)

Aňulí

9 komentářů:

  1. Krásné fotky :) Já mám rozhodně ráda parky a bazény, pak taky posilovny, knihovny a kina. Moc nechodím do galerií a těch vinných sklepů, nebo co to je. Někdy si i postavím svůj vlastní obecní pozemek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu pěkné fotky:). Já mám ráda skoro všechny ty pozemky. Moc nechodím se simíkama rybařit no :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda parky,bazény a kluby :) Moc nechodím do galerií a kin :)

    OdpovědětVymazat
  4. no... zrovna často nehraju - to se přiznám hned :D ale když už hraju, vždycky jdu do posilovny a mým hlavním cílem bývá klub :D na romantickou schůzku chodím hlavně do parků či restaurací - dýchá na mě pěkná atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já furt fotím komix, nebo fotky na téma a tak obecní pozemek navštívím, když tam jdu fotit, na hraní nemám moc času :/

    OdpovědětVymazat
  6. já pořád (jako Pett) fotím komix nebo fotky na téma a navíc mi teďka simsko nejede :D když hraju Pixie a Bena tak hrozně ráda navštěvuju parky :* moc se mi to líbí :) a máš super fotečky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký fotky :) No tak jako já hlavně fotím komix - jako skoro všichni co sem píšou :D - ale strašně ráda navštěvuju bazény, nebo pláže :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sweet! I've just received my free Riot Points!

    >> FreeRiotPoints.me <<

    OdpovědětVymazat
  9. já se svými simíky navštěvuji nejradši klub plazma 501!

    OdpovědětVymazat