čtvrtek 30. května 2013

Další fotky ze života Hyugassových

Další fotky ze života Hyugassových

Opravdu jsem nečekala že vám přidám tak rychle další várku fotek z rodiny Hyugassových. Já prostě musela ,protože toto co se stalo to se stane málokomu. Byl normální den. Avelon už měla bříško a najednou se jim pokazilo stereo. Tak já zadám Tobymu ,aby opravil to rozbité rádio. Dojde k němu a nějak se v něm vrtá. Najednou dostal šok a potom to bylo asi našich 5 sekund dobré a najednou začal znovu elektrizovat a já zjistila že umírá....

 Samozřejmě to co by to bylo za umírání bez té morbidní hudby a našeho Smrťáka:D Já ho tak nenávidím! Začala jsem všude klikat a nic! Jenom požádat o pózování a to jsem fakt neměla zapotřebí vidět... Prostě klasika. Začal tam rozmachovat rukama a cosi říkat. Toby tam ležel:(

Zkusila jsem poslední možnost... hrát šachy a vyhrát. Avelon měla nějakou 6. úroveň takže vyhrála! Jupí! Jenomže Toby nikde!:D Já myslela že se zblázním...

Avelon Smrťákovi nadala... Obvinila ho z chování jako primadona a křičela na něj... Byla strašně smutná ,protože Toby jí umřel po 16ti hodinách po požádání o ruku. Nevěděla jsem jestli se smát nebo ho a jí litovat. S mojí inteligencí jsem zvolila obě varianty.

Avelon byla fakt moc smutná. Ambrozii jsem nechtěla dělat a už vůbec ne čekat na tu nabídku ve Vědeckém ústavu... Taky pořád Avel brečela. Ani se jí nedivím... 

Ale všechno je jen zdání proč? Díky tomu že jsem vysoce inteligentní jsem se rozhodla že hru neuložím! Jsem génius... nemusíte mi děkovat...:D
 Aňulí

12 komentářů:

  1. Taky bych to neukládala :D Jo a někde jsem četla návod, jak zabránit smrti simíka. Prostě si otevřeš cheatovací okýnko, napíšeš resetsim /jméno/ /příjmení/, a simík se ti obnoví. Smrtka sice přijde, ale nechá ho být ;) Mně nedávno simík málem zemřel, když opravoval myčku a tento cheat opravdu funguje ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Chudáček, ještě, že jsi to neuložila :D Mě se teda ještě nepodařilo někoho zabít, když opravuje stereo... musím to zkusit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Chudinka :D To jsi chytrá, že jsi to neuložila :D Ani nevím, ale mě by to v tuhle chvíli asi nenapadlo :D

    OdpovědětVymazat
  4. uff... Ještě že si to neuložila ;D

    OdpovědětVymazat
  5. Prej ,,Díky mé inteligenci hru neuložím!".. ,,jsem génius, nemusíte mi děkovat".. to mě fakt dostalo xD

    OdpovědětVymazat
  6. jej, tak stane se. :D Nevadí, začneš znova a třeba to bude i lepší. :D Já občas také zapomenu, ale simíky už jsem dlouho nehrála.

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě že jsi to neuložila :D chudák Avelon

    OdpovědětVymazat
  8. :D:D pobavila si mě! Já nesnášim když mi zemře simík,ještě když mám s ním plány jako je svatba apod. :D udělala si dobře,že si to neuložila :D hehe

    OdpovědětVymazat
  9. Chudáček,dobře žes ho neuložila:)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  10. Chuděrka,jedobře ,že jsi neuložila,alejájsempříšerná a pokaždé si řeknu je to jako život prostě umřel,alespoň to bude zajímavější budu vychovávat dítě sama :D A pak si najdu jinýho :D Brunette girl www.brunettegirl09.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. pěkní, ty nepoužíváš downy? To je škoda, já bych dneska bez downů být nemohla XD

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se ni jednou stalo že jsem něco nechtěla uoložit tak jsem to prostě neuložila v:D.

    OdpovědětVymazat