čtvrtek 2. května 2013

Bublinovka*1

Bublinovka č. 2

Ahojte, mám tu pro Vás další bublinovku o SK body!
První tři nejlepší dostanou jako vždy SK + Diplomy:)
A dnes tu mám pro Vás takovou jednu Siminku se Simíkem v opravdu zvláštní situaci:D
Co asi Siminka říká?



Více informací o SimKretitu najdete Tady registr a popis klubu☺
ZDE ceny, které můžete získat za vaše SimKredits :)

Vaše citáty nám pište do 8.5. (2013)
Dobře se bavte!

Ceny
1. místo: diplom, 7SK
2. místo:diplom, 6SK
3. místo: diplom, 5SK
Krásný den, Miranda :)



7 komentářů:

  1. ,,Tak já se převlíknu do sexy prádla, čekám na tebe půl hodiny v posteli a ty si tady spíš?!"

    OdpovědětVymazat
  2. "Už zase?! Pokaždý když se s někým vyspím tak se z toho hned složí! Grrrrr!"

    OdpovědětVymazat
  3. "Tohle už je po několikátý, Tome! Celých šest let, co spolu jsme, si sem vodíš černochy!"

    OdpovědětVymazat
  4. ''No nic.Tak když ty spíš tak aspon at já z toho něco mám,rozepnu zip sednu si na tebe a pojedu a ty si spi .

    OdpovědětVymazat
  5. ,,Vypadni ty bezďáku! Řekla jsem že se s tebou vyspím, ne že tě nechám tady spát!"

    OdpovědětVymazat
  6. Bože! Ty nic nevydržíš! I můj Ex vydržel dýl!

    OdpovědětVymazat
  7. "O můj bože! Ty usneš i při sexu!"


    OdpovědětVymazat