středa 29. května 2013

Aňulí udělala zkoušky

Aňulí udělala zkoušky

Promiňte že jsem včera nic nepřidala. Byla jsem na zkouškách na ZUŠ (základní umělecká škola) a pak jsem měla do 19:00 trénig:( Dneska jsem měla jenom angličtinu tak si můžu jít uklidit celý pokoj a to pořádně.... Jo jinak k těm zkouškám. Hraji na altovou flétnu a každý rok bývají zkoušky. Jsou to postupové zkoušky. Zahraješ jdeš do dalšího ročníku, nezahraješ zůstáváš tam kde jsi. Já jsem v 6. ročníku takže už ani nemám nauku (ta skončila po 5. ročníku). Včera jsem tam přišla a dostala jsem vlekou trému. Já ji vlastně měla už doma ,ale ne tak velkou. Pak jsem šla do učebny si to zkusit. Byla tam se mnou nějaká holka, která šla přede mnou. Přehrála jsem si to asi 3x a pak jsem si pustila do uších písničky, abych se odreagovala. Přišla řada na mě... šla jsem do dané učebny kde zkoušky probíhaly. Sedělo tam asi 6 učitelů. Zahrála jsem to co jsem měla a bez chyby! Můj učitel pak volal mojí mamce že jsem ho překvapila:D

Aňulí

8 komentářů:

  1. Tak to gratuluju ;) A nenašla jsem na vašem blogu reklamy, napíšu to sem, neva? Hlásněte pro mě prosím v této soutěži, děkuju - http://mojeduse.blog.cz/1305/1-kolo-sonvideoklip

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti vážně gratuluji:)
    (anetinka84)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi šikovná! Já mám postupovky za dva týdny (hraju na klavír). Ale já to vůbec neumím, takže :D Vpoho, no :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Taky chodím na zušku a abych pravdu řekla tak jsem to pěkně pos... Ale postoupila jsem! :D Moc ti gratuluju. Kdo tě učí?

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to gratuluju, já hrála na klavír, ale přestala jsem na to mít nervy už ve třetí třídě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Graluju, a ten pohled té simky..:D K nezaplacení :D

    OdpovědětVymazat