sobota 25. května 2013

Aňulí a Miranda v podání Aňulí

Aňulí a Miranda v podání Aňulí
Ahojte!:) Dneska jsem neměla ráno tréning takže jsem se mohla po dlouhé době vyspat. Jinak určitě jste zaregistrovali článek na blogu: Malé zámecké sídlo. Chtěla bych vám ukázat jeho obyvatele. A to jsem já a Miranda:D Udělala jsem nás dvě trochu v jinším podáním. Jsme jako dvě urozené "princezny". 


Miranda
Miranda je trochu realističtější než já (v simíkách). Tím myslím hlavně ve stylu oblékání. Neobléká se jako já. Nenosí dlouhé šaty... Je v celku modernější. Jejím snem je jít na simíkovskou Univerzitu. Doma se učí logice, sportu, kulinářství a vědy. Později bych chtěla ,aby se naučila hrát na bicí. Její oblíbené jídlo jsou špagety a černá barva... A ráda poslouchá Pop stejně jako já.

Aňulí
Mám ráda princeznovský styl a hlavně růžovou. V oblékání jsem jiná. Mám ráda romantický styl a umění (v reálu je toto naopak:D) zajímám se hlavně o kreslení a hru na klavír také není marná má kulinářská dovednost. Mám ráda vafle a pop;)

Ve hře jsem nás udělala jako sestry a skvěle spolu vycházíme. Musím říci že si moc nejsme podobné s porovnáním reálné podoby ,ale já jsem se s tím smířila... Jinak ty naše vlastnosti co máme v Simíkách jsou hodně prohozené....:D

Aňulí :*

10 komentářů:

  1. Víc se mi líbí Miranda, Aňulí mi přijde hrozně holčičí :D (v simíkách :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máš štěstí že jenom v Simíkách:D Ne kecám... Mě se taky více líbí Miranda co máš z toho...;D

      Vymazat
  2. Taky se mi víc líbí Miranda :) Ale jsou to super fotky!! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě osobně se líbí Aňulí, má dobré jméno :D

    OdpovědětVymazat
  5. Miranda je fajn, Aňulí je moc růžová. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se líbí obě!
    Ale je fakt, že Miranda asi o něco víc :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se líbí obě nastejno :) moc se ti povedly! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je super!Trochu více se mi líbí Miranda,protože ty blond vlasy nebo jaké to sou vypadají u Aňulí nepřirozeně...

    OdpovědětVymazat
  9. Osobně se přiznávám, že si myslím, že obě jste ve hře pěkné! :)

    OdpovědětVymazat