neděle 28. dubna 2013

Zrekonstruované pláže v Sunset Valley


Zrekonstruované pláže v Sunset Valley

Ahojte, když jsem doma a mám plno času rozhodla jsem se že budu pomalu, ale jistě měnit město Sunset Valley. Začala jsem u pláží. Ty mě baví strašně moc! Jinak změnila jsem pozadí blogu, jestli jste si nevšimli:D

Pláž u starého mola
Tuto pláž zná snad každý... Já na nic moc nechodím, jelikož tam není nic moc k vidění a k dělání. Občas si tam zajdu třeba na nějaký šachový souboj nebo na grilování, ale to je tak všechno...
Rozhodla jsem se ji úplně proměnit tak, aby to byla úžasná pláž! Nevím jestli se mi to povedlo, ale teď tam chodím ráda;)

Veřejné záchody


Dětské hřiště a taky bazén...

Klubovna pro nepříznivé počasí

Dětský koutek v klubovně.


Sluneční pláž
Tato malá plážička na malém poloostrově na konci Sunset Valley není vůbec ničím zajímavá. Celkem mi vadilo že tam chodili Simíci a stáli tam a třeba si četli, vždyť tam nebyla ani ta blbá lavička! Emili Hart bydlí přímo nad tou pláží a má ji asi 50m od domu. Chtěla jsem aby byla přizpůsobena pro večírky a taky každodenní návštěvy:D


Záchody a sprchy


Obchod MTS3 aktualizován!
Diplom od Adah: ZDE→ Děkuji:)
Aňulí

7 komentářů:

  1. Moc hezké! Fakt se ti to povedlo ;) Všimla jsem si, že na pláži U Starého mola nemáš na pánských záchodcích sprchy :D Ale to říkám jen proto, že jsem si toho všimla :D
    Taky někdy přestavuju místa v městěch nebo rovnou nějakým cizím simíkům baráky :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow! to se ti moc povedlo! hned bych na ty pláže taky se simíkama začala chodit :D jak řekla Katee na pláži USm ti chybí sprchy u pánů :D ale to je jen poznámečka ;) jinak jsi to upravila skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný, vůbec bych to nepoznala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné!Vážně úžasné!
    Jak si to udělala,že můžeš měnit město?

    OdpovědětVymazat