sobota 20. dubna 2013

Vítejte doma 1. série 1. díl

Vítejte Doma 1. díl

Ahojte omlouvám se, že jsem teď dlouho nic nepřidala. Znáte to, koníčky, škola, domácí zvěř a domácí práce! No hrůza a ještě mi rodiče zakázali počák...ani se neptejte za co (řekla jsem: "Ježiši") :'D no, ale to už je teď jedno máme tu první díl Vítejte doma tak snad se Vám bude líbít:)

Jméno klienta: Wann Goddard
Město: Sunset Valley
Obydlí klienta: Dům
Přání klienta: Romantický domov, jako svatební překvapení.


Celý dům - Zepředu



Celý dům - Zezadu



Vnitřek - První patro



Druhé patro



Můj názor na dům:

Myslím si, že tam bude potřeba hodně rekonstrukce hlavně ohledně nábytku a všeobecného vybavení. Dům má krásnou kostru, tzn. skvělé postavení všech stěn, které na sebe navazují a vytváří celý jeho vnitřek i zevnějšek. To se mi moc líbí. Dům je celý takový velmi "domácky pohodlný". Ale je na čase jej oživit spoustou nových luxusních věciček, které se v mé hře vyskytli jak díky dodatkům tak některé i z downloandů. Tak tedy, dáme se do toho... :)

A jde se stavět!


Popis
Zevnějšek domu jsem chtěla udělat podle klienta. Pohodlný domácký a romantický.
Nechala jsem se inspirovat balkonovou stříškou v podobě malých plotků, které jdou umístit i
na patro bez větší podpory. To se hodí vždycky! :)
Spodní patro


Vrchní patro


Před a Po

Zezadu



Zboku



Obývák








Kuchyně





Spodní koupelna



Vrchní hala



Vrchní koupelna



Tělocvična

 



A nakonec Ložnice



Doufám, že se Vám dnešní díl líbil.
Krásný den, Miranda:)

12 komentářů:

  1. Umíš skvěle stavět!!! Je to úžasný :) A strašně se mi líbí ten styl psaní :D Takovej profesionální :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow tak to mě nadchlo! je to úžasně pojaté! ta přestavba se mi moc líbí, nejvíce ložnice :) už se nemůžu dočkat další :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný dům, krásný nábytek. i like it

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásné, nejvíce asi ložnice. Teď mě napadlo, že by na konci ještě mohlo být, jak je spokojený klient :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný domek! Klient určitě omdlel jak tohle viděl (myslím to v dobrém XD)

    OdpovědětVymazat
  6. je vážně moc pěkný, povedl se ti ho úžasně přeměnit :t

    OdpovědětVymazat
  7. přestavba je úžasná! fakt se ti to moc povedlo! nejhezčí je ložnice, taková nejútulnější ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou, to je skvělá práce! Krásný. :) Ps.: Dík za tip s malými plotky, nenapadlo by mě to. :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je boží!
    Já jsem měla ten barák vedle toho tvojeho :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moooooooc hezké..Strašně mě baví dělat v simsech domy a simíky :P
    A prosím dala by si mi hlas teda pro Damiu Made http://na-parket-chicago2.blog.cz/1305/vgs-velka-graficka-soutez-vyhodnoceni-5-kola-zadani-do-6-kola
    budu ti vděčná!!

    OdpovědětVymazat