pátek 5. dubna 2013

Venskovský život

Venskovský život

Tato sada je nová a to od čtvrtka 4.4.2013! V sadě můžete chovat kuřátka a slepice a ty vám snesou různé vajíčka. Musíte se o ně samozřejmě dobře starat;) V sadě přibude také nové oblečení i nábytek. Pokud chcete zažít pravý Venskovský život tak tak tato sada je právě pro vás! K snídani si můžete udělat čerstvé vajíčka... Tato sada se mi celkem líbí i když je to taková eh... blbina:D Ale zase mít doma kurník to by nebylo zas až tak špatné...  Dívala jsem se na video ZDE, které je o této sadě a moc se mi líbí. Sadu si, ale kupovat nebudu, jelikož já ve Store nenakupuji;)


Obrázky ze sady





Cena: 1 250 Body SimPoints 
Ke stážeí zdarma: doplníme
Koupíte: ZDE

PS: Dneska odjíždím do Loun (to je za Prahou) vrátím se v sobotu večer, možná v noci:// Teď když mám problémy se dostat na PC tak nevím jak to bude, ale na blog budu pořád přidávat, Miranda také... 
Připravím pro vás možná dobordružství Emili Hart na neděli co říkáte?:)
Aňulí

13 komentářů:

  1. Podle mě to je zbytečný. ;-)
    Ale třeba se to někomu může hodit. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se celkem líbí ale tolik bodů nemám ;) Dala bych asi přednost něčemu jinému.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to pěkně, ale já ve Store nenakupuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. The Sims sice nehraju, ale věřím, že to musí být super sada ;) Těším se na nová dobrodružství Emily Hart

    OdpovědětVymazat
  5. tak na dobrodružství se těším :D a slepice no.... asi by mě nebavilo je chovat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi, ale ve store nenakupuju. Na to dobrodružství se moc těším :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadato hezky , ale no použivala bych to vubec :D ? Asi ne :D takže zbytečne ;)

    OdpovědětVymazat
  8. oh tak to ej vánžě dobré:D

    OdpovědětVymazat
  9. to je dobré ;)
    ale fakt blbina :D

    OdpovědětVymazat
  10. To je skvělý :D
    To si budu muset pořídit :D

    OdpovědětVymazat