neděle 14. dubna 2013

Úžasné videa od set0sims

Videa od step0sims

Ahojte, dneska jsem byla s kamarádkou venku. Zítra píšeme písemku z přírazu a vůbec se netěším://
(kdo by taky jo)... Včera jak jsem večer ležela jsem se nudila a pátrala jsem na YouTube. Našla jsem super videa ve, kterých je vžycky nějaký příběh rodinky a jejich baráku (jako jak se staví). Musím říci že je to strašně promakané, a moc se mi ty videa líbí!♥ Musíte si aspoň jedno pustit, prosííím:D
Kdyžtak napiště, jestli se vám líbí, jelikož mě se líbí moc. Rozhodně to prosím neberte jako kopírování a vydávání za své, je to propagace!;) A určitě si přihlašte odběr, aby jste nepřišli o nové videa!





ZDE jsou všechna videa od autora:)

Btw: Mám napsaný další díl Dobrodružství Emili Hart.. Akorát nemám fotky a dneska mi spadla hra:D takže asi až zítra bude další díl, a máte se na co těšit!:)

Jinak ještě něco... Stalo se vám někdy když jste zapli hru a Simík zrovna dospával ještě z té minulé uložené hry tak pak jako kdyby vyskočil z té postele? Nebo z jakékoliv aktivity, které byla z té minulé hry..://

Aňulí

8 komentářů:

  1. Pouštěla jsem si teprve první video, na další dvě se podívám pak, ale můj obdiv se nedá popsat! To je prostě dokonalé! Mě by se s tím tak dřít nechtělo... Je to úplně do detailu postavené. Nádhera! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé :o :D Celé to video. Kdybych mohla stahovala bych 1 000 000 takových domů :D Kéž bych tam bydlela :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je úžasný, jak to může někdo postavit?! :O :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,protože mě čekají přijímačky na střední školu,nebudu teď asi týden komentovat,takže se za to omlouvám.
    PS:ty videa jsou super!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou úplně luxusní, ale obrovský :D! Já když udělám velký dům a mám třeba obyčejnou tří-čtyř členou rodinu ta potom nevím co se zbylým místem :D

    OdpovědětVymazat