středa 3. dubna 2013

Trpický ráj

☼Tropický ráj☼

Ahojte mám pro vás novinky z dodatku Tropický ráj! Na tento dodatek se moc těším;) Udělám vám takový souhrn informací co bude nového v dodatku... Více info je na thesims3.com
  • Budete si moct vytvořit svůj vlastní ráj, jelikož si ho každý představuje úplně jinak! Tipy ráje: plavení se na otevřeném moři v hausbótu, který si sami navrhnete, potápění a hledání podmořských pokladů, nebo odpočinek v luxusním megahotelu (a to bylo jen několik příkladů).
  • Aktivity týkající se vody budou vyzdviženy na úplně jinou úroveň! Budete chtít, aby si vaši Simíci jen tak sedli a relaxovali na loďce plující k západu slunce? Nebo si třeba vyrazili na krátkou plavbu ve veslici? Je to na vás, kromě toho také mohou usednout do rychlého člunu nebo na vodní skútr a začít pátrat po nezmapovaných ostrovech zahalených v záhadné mlze!
  • Poprvé v sérii The Sims 3 se budete moci potápět!:) Budete moci prozkoumávat hlubiny oceánu, a třeba narazíte na podivné, někdy i nebezpečné mořské tvory!
  • Další součástí hry budou hotely. Pokud se chystáte vystavět obrovský megahotel, nebo chcete svoje Simíky ubytovat v bungalovu na pilotech přímo v moři, nebo se chcete stát manažerem exkluzivního plážového letoviska, v dodatku The Sims 3 Tropický ráj všechno tohle můžete.
  • Nové funkce režimu výstavbu a nákupu vám umožní stavět nad hladinou moře, vytvářet bazény pomocí nových plánů určených pro hotely a umísťovat nové hotelové věže, které přilákají potenciální klienty.
  • V dodatku přibude spousta nových vlastností, celoživotních odměn, dovedností a sběratelských předmětů a taky nová místa pro milování! 


Tak co říkáte? Já se mooc těším! omlouvám se že jsem tu včera nebyla..:// Miranda přidala skvělé články tak jsem ráda že jste tu nebyli bez článků:D Jinak teď půjdu hrát a nafotím nějaké fotky a o víkendu možná zítra bude další Dobrodružství Emili Hart;) Možná:D
Aňulí

18 komentářů:

  1. Celkem se těším :) Ale ještě nevím jestli si dodatek koupím .

    OdpovědětVymazat
  2. už se úplně maximálně těším :D a ten tvůj článek mě navnadil ještě víc.... :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to fakt dost dobře, ale zas tak moc po něm netoužím :) Ta druhá fotka je luxusní!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem hrozně zvědavá, snad budou ještě další videa a obrázky. Nejvíc jsem zvědavá na ty hotely... protože u mě se budou mít všichni fajn! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já se hrozně těším, doufám, že mi ho někdo koupí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá úžasně, těším se na něj :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Aňulí ;) Moc bych potřebovala hlas v soutěži :

    http://ctyrysestry.blog.cz/1304/kouzelnicky-souboj-c

    Fakt díky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já už se hrozně těším :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Ty wole :o ( pardon ^^) Tak to je lxs ^^ těším se ! :o

    OdpovědětVymazat
  10. To bych moc chtěla!
    Kdy má vyjít?

    OdpovědětVymazat
  11. strašně hrozně moc se těším :D fakt :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Nevíte někdo jak se dá potápět,prosím ?

    OdpovědětVymazat
  13. Nevíte někdo jak se dá potápět,prosím ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme Dvě..... :´(

      Vymazat
    2. S potápěním holky musíte mít aspoň myslím 3. úrověń.. jděte šnorchlovat do bazénu a pak si zpřístupňujete místa na potápění!¨:)

      Vymazat