čtvrtek 11. dubna 2013

Tropický ráj trailer a obrázky

Tropický ráj

Ahojte včera vyšel nový trailer a musím říct že je dokonalý! Prostě si ho pořád pouštím a budu pouštět.
Nemůžu se dočkat až si tento dodatek zahraji a budu třeba vlastnit hotely a mít soukromý ostrov...
Taky jsem celkem zvědavá na mořské panny, které by měly přijít s tímto dodatekm:) Nemohla jsem si nevšimnout že tam bude asi nové povolání a to plavčík. Jsem celkem zvědavá jak to bude... Jinak všimli jste si toho dokonalého vodního baru?:o Taky asi Simíci budou moci sbírat mušle na pláži a projíždět se v loďkách, potápět se a hlavně: užívat si! Prostě se moc těším!:) 

Tady je pár nových obrázků!:) Video je v celém článku;)





Video je luxusní! Rozhodně se na něj podívejte;)

Aňulí

8 komentářů:

  1. Dodatek je prostě luxusní ;) Strašně se těším!Hlavně na to potápění a mořské pany. Včera jsem si založila ještě jeden blog (na starém ještě pokračuju) tak jestli se chceš podívat můžeš zde : http://teddyworld.blog.cz/. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to úžasné ;) Určitě s tím dodatkem přibude spousta nových věcí a interakcí

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalý! :) Děsně moc se těším ;) wow!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé,to je boží dodatek,moc bych ho chtěla!

    OdpovědětVymazat
  5. Kurnáá až už to vyjde a někdo z toho natočí video! :-D Pak si to možná koupím. CHci si udělat hotél. :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Á já už se nemůžu dočkat :))))))

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem zvědavá, možná si ho i koupím :)

    OdpovědětVymazat