úterý 16. dubna 2013

To snad ne!

Menší problémy= velký problém

Promiňte že jsem včera nic nepřidala, nešlo se mi zase přihlásit na můj účet v dobu kdyby se mi mělo jít přihlásit. Jinak kdo o tom ještě neví, tak mi taťka nainstaloval do PC ten nejdebilnější program co existuje. Ten program mi dovolí být na PC jenom jak to on dovolí. On mi řekl že mám dvě hodiny denně, ok to jsem překousla... Jenomže teď je to vrchol! Já jsem se na vás nevykašlala, to fakt ne... Tak třeba když chci spustit hru vyskočí tam taková tabulka že nemám oprávnění (je to tím programem) taky mi nejde pustit Chrome, takže píšu s nejdebilnějšího Explorer, fakt super... Nejhorší je že taťka dneska odjíždí do Mexika na 14 dnů se potápět a co když se mi na PC nepodaří přihlásit, co potom?! Mě nejde o to že se budu nudit nebo že si nezahraji, mě jde o blog. Fakt mě to moc mrzí že vám nepřidám nic pořádného jenom takový to článek s meldou kravin... Jenom chci ,aby jste věděli že JÁ nemůžu za to že tu nejsou každý den články:(  Snad to chápete... Taky toho mám v poslední době moc. Každý den kroužky kromě neděle! Za 15 minut jdu do aerobiku a vrátím se před osmou večer, co to je?!:D Nechci tady jenom nedávat ak vám aspoň řeknu to že mám 2 designy do Obchodu MTS3 a Dobrodružství Emili Hart bude na 85% zítra, pokud zapnu hru!:)
 
 
Aňulí

6 komentářů:

  1. Je mi to líto, ale chápu tě :( já taky můžu bejt na compu dvě hodiny :/ ještě že tam nemám ten program :D přeju ti, ať se ti problémy se hrou vyřeší a půjde vše jak má :) na dessy i dobrodružství se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  2. Věř mi, že nikdo to nemůže chápat víc než já :D Mě rodiče jednou sebrali na měsíc kabel od počítače. Haha :D Protože jsem závislák (ironie:D) strašně mě to štvalo!Takže moc dobře vím jak se cítíš. Snad tvůj taťka brzy uzná že udělal chybu a ten blbý program odinstaluje :-) Kam chodíš do aerobiku? Na benešovo nábřeží? :p

    OdpovědětVymazat
  3. To je blbý :/ S náma si nedělej starosti, klidně přidávej články o ničem, mě to baví číst! xD xD xD Taky mám Explorer, je to ten nejúžasnější prohlížeč! (haha...)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to mě mrzí... sama jsem to ještě pořádně nezažila, naši nemají to srdce mi to udělat :D max třeba na týden a ani to pořádně ne.... tak snad tvůj taťka brzo pochopí, že to není ideání řešení a program zruší... :/

    OdpovědětVymazat
  5. To mě mrzí ;) A chápu to :*

    OdpovědětVymazat