středa 17. dubna 2013

Nový design

Design 0.6

Tak se dneska po druhé hlásím!:D Udělala jsem nový jarní design, jelikož přišlo a jaro a taky to chtělo změnu... Nejsem s ním spokojená na 100%, ale tak na 75%, ale pořád je to lepší než spokojenost 0%:D
Dneska jsem napsala Dobrodružství Emili Hart tak se si ho přečtěte trochu níže;) Jinak mám dobrou zprávu! Jak jsem psala taťka odletěl dneska se potápět do hlubin Mexika:D a víte co? Odblokoval mi na 14 dnů PC, takže mám prý nějakou zkoušku jestli by to tak šlo. Teď akorát sekat dobrotu.... Jinak líbí se vám design?:) Dělala jsem ho asi 45 minut a nastavovala jsem ho asi 5 minut.

Jo jinak víte co? *-* Mě se líbí o rok starší kluk a je strašně pěkný a v pohodě:) Pořád se na sebe díváme, někdy je to i delší oční kontakt a dneska jsem se na něj usmála... Pak jak jsme šli na oběd ze třídou tak jsem kolem něj procházela okolo šaten a on stál a díval se na mě♥ Myslíte si že se mu líbím?:')

Btw: Ještě budou drobné změny v MTS3 obchodě.. podívejte se každý kolik máte SK:D Já jsem vám zapomněla přidávat po týdnech 10SK, takže teď máte každý strašně moc SK... Tak do týdne se nějaké věci změní uvidíte sami:)
Aňulí

10 komentářů:

  1. krásnej dess :) a co se týče toho kluka, nejspíš jo :* jinak by pořád nekoukal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šance, že se mu líbíš, tady je :) Kluci to tak dělají, když se jim holka líbí ;)
    Více se mi líbil dess předtím, protože tenhle má divnou kombinaci barev. Zvlášť pozadí a zvlášť záhlaví je dobré :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je dokonalý, wow :) Ty barvy miluju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalý design! fakt se ti moc povedl ;) ale víc se mi líbil ten předchozí :) a s tím klukem, podle mě se mu líbíš :* nebo si myslí, že jsi divná :D podle toho, jaký měl výraz :DD, ne kecám. líbíš se mu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. hezký moc se mi líbí :) hezké pozadí stránky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezkej dess :) Máte takovej styl, a moc se mi líbí :)
    Jo, máš u něj šanci ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezkej design! Moc se ti povedl :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je moc hezký, ale asi bych dala jinou barvu stránky. Třeba zelenou, aby se k tomu víc hodila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je nádherný!Myslela jsem si,že se mi jiný než ten minulý nebude líbit(děláš překrásné designy,ale na blogspotu se mi žádné designy nelíbí),ale mile mě překvapil.Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat