neděle 21. dubna 2013

Menší informace co a jak bude...

Pár změn...

Ahojte, jak prožíváte poslední den víkendu? Já strašně:// V noci okolo 2:00 jsem se probudila. Strašně moc mě bolí v krku. Už včera jak jsem byla s Mirandou u ní a venku ,tak mě v tom krku bolelo, ale ne tak jak teď... asi mám zase angínu, však nevadí. Sice jsem před měsícem brala antibiotika, ale co už...
Jo a teď k těm změnám. Dneska je den, kdy by se měl aktualizovat obchod MTS3. Už mám pár věcí, ale není jich moc. S Mirandou jsme se domluvili že 28.4 (za týden) obchod budeme aktualizovat. Prosím pochopte to, moc nás to mrzí, ale máte se na co těšit. Jinak druhá věc je to že máte skoro všichni strašně moc SK. A co s tím? No tak asi zrušíme pravidlo že budete dostávat týdně 10SK a možná se malinko zdraží věci v obchodě MTS3;) Souhlasíte? Mě se to zdá lepší,než když někdo bude mít 200SK a nic si nekoupí tak to bude k ničemu. 
A taky další info→ Dobrodružství Emili Hart bude pokračovat! Ale asi za týden. Už to mám promyšlené tak doufám že to nezapomenu.:D

Aktuální kontrola Aff ZDE

7 komentářů:

  1. na díl se moc těším! s tím simkreditem na týden to klidně zrušte :D já už ho mám tolik.... :DD těším se na nové věci v obchodě ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od pátku rýmu a strašně mě bolí v krku a zítra mám dělat přijímačky...super že?
    A souhlasím s těma změnama.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, já jsem ani nevěděla, že každý týden dostáváme 10 SK :D Těším se na Emili :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jej..tak to mě moc mrzí doma bych být nechtěla už ted mam panickou hruzu ze známek atd. Prostě musim do školy , ale do konce toho týdne musim být doma -.- Haleluja , že je čvrtek ..Pardon nějak sem se unesla :D Těším se na všechno :) !

    OdpovědětVymazat