úterý 30. dubna 2013

Kontrola Affs za minulý týden

Kontrola Affs za minulý týden

Ahojte, omluvám se že jsem včera nic nepřidala, ale nevěděla jsem moc co přidat:D Je to asi fakt trochu na hlavu že nevím co přidat, ale i to se stává. No v každém případě byla kontrola Affs a měla jsem ji uzavřít už dávno... Pár Affs se nezapsali tak se ještě dopište přímo pod článek do komentářů, abych s vámi mohla dále počítat.
Ti co jsou tučně ty se zapsali nebo prostě chodí na blog a zůstávají a ti co jsou normálním písmem ti se nezapsali nebo prostě nechodí na blog a nevíme jak to bude dál. Prosím zapiště se nebo okomentujte nějaký článek do týdne, jinak vás mažeme.. Fakt si to neberte osobně, napíšeme vám ještě na blog, protože o Affs nechceme nikdy přijít;)

Adah a Kelly
Minnie a GiGi
Anna-ann
Jana-janishka
Niki
Eliška
Ewe
MrsPapi
Luci a Pett
Matty Sims (jenom jsme Affs nebo ne)?:D
Poppy- Poopy ty ses nezapsala, jelikož sis toho asi nevšimla a na blogu jsi včera byla takže tě necháváme;)
Ifča- Ifčo ty sis asi taky nevšimla kontroly a včera si na blogu byla takže zůstáváš;)
*Ness*
Lady L
Desert
Veve

Jinak další Dobrodružství Emili Hart vidím tak na čtvrtek... jen tak pro informaci:D
Aňulí

7 komentářů:

  1. Myslím, že Desert si kontroly nevšimla, protože se teď stěhovali a na blogu začala být aktivní teprve před pár dny ;)
    Těším se na Emili :) A jdu se mrknout na tu fotku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevěděla jsem o ní no, ale já vůbec neměla čas chodit na blogy. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem si všimla, ale to fakt neva hlavně že si ses ozvala

      Vymazat
  3. Já nevím jestly jsme Affs :DD Nemusela si psát Matty Sims, mohla si napsat Simsnewsteam protože Matty Sims se jmenuju jenom na Googlu.

    OdpovědětVymazat