čtvrtek 25. dubna 2013

Jak hrát hru aby vás opravdu bavila!

Jak hrát hru aby vás opravdu bavila!

Mnoho hráčů a hlavně i já mají potíže s tím že neví co ve hře dělat. Někdo v tom má jasno, jelikož ho baví třeba jenom stavět, nebo hrát nebo vytvářet Simíky. Ale co ti ostatní, kteří neví co ve hře? K tomuto je potřeba trochu fantazie, aby vás hra skutečně bavila! Já se vám zkusím poradit co dělat ve hře aby jste se nenudili nebo jak odstartovat hru od, které se vám nebude chtít pryč:D
Takže pokud začínáte s novou rodinkou tak si musíte zadat cíl, kterého budete chtít dosáhnout. Pár cílů:
  • Simík, který bude strašně chytrý! Bude typ, který bude mít třeba plných 8 dovedností
  • Siminka, která bude zlatokopka! Bude podvádět své přítele a třeba jich bude mít 10:D
  • Simík, který se vyšplhá po žebříčku na 10. úroveň v nějaké profesi
  • Siminka, která bude mít doma zvěřinec nebo stará panna s kočkami
  • Obyčejná rodinka (2 rodiče+2 děti), která bude mít spokojený život
  • Siminka se stádem koní (to mi poradila Miranda)
  • Simík, který se bude se všemi nesnášet
  • Tlustý hnusný Simík a vy v průběhu hraní uděláte z něho nebo ní krasavce/ krasavici
  • Budete hrát na rodokmen, budete ho muset udělat co největší
  • Simíka či Siminku, kteří si vydělají na barák dražší než 100000 Simoleonů
  • Siminku, která bude vychovávat adoptované děti
  • Simík, který zbouchne skoro všechny Siminky ve měste:D
  • Nebo rodinku pro komix, který dáte pak na blog...
Toto bylo několik málo příkladů, aby vás hra opravdu bavila. Neměli by jste začínat hrát hru pokud nevíte kdo, co, proč, jak a kde;) To by vás za chvilku omrzelo.

A pak je tu druhý typ nudy, nevíte co dělat přímo ve hře. S tímto se setkávám občas, ale vždycky si najdu něco co Simíka i mě baví! Moje typy
  • Jděte do Očistných lázních a tam si nechte udělat: zábaly, masáže, masky, manikůry/pedikůry...
  • Sežeňte Simíkovi novou práci
  • Změňte Simíkovi oblečení a třeba barák to dodá více chuti do hraní
  • Zkuste si zadat noví cíl ve hře viz. nahoře:D
  • Zajděte si do posilovny
  • Otevřete ve městě noční klub, který bude váš Simík vlastnit
  • Zkuste hledat jednorožce nebo mimozemšťany 
  • V noci si zajděte na hřbitov
  • Jeďte na univerzitu
  • Cestujte, hlavně do Číny!:D
  • Zajděte si na festival
  • Uspořádejte večírek
  • Zkuste uvězňovat Simíky na vašem pozemku a pak je zabít +11 :D
  • Postavte ve městě zábavný park a pak tam choďte se Simíkem;)

Jedná se pouze o typy, můžete napsat svoje typy, budu moc ráda!:)
Aňulí

12 komentářů:

  1. Ani jsem nevěděla, že simíci můžou vlastnit klub.
    Já taky simíky uvězňuju na pozemcích, a pak je nechám "pochcípat" :D Typy jsou dobré, občas opravdu nevím, co mám ve hře dělat.

    OdpovědětVymazat
  2. moc jsi mi pomohla! díky :-D
    Já když mám v rodině 6 a víc simíků, tak je taky pozabíjím a pak si
    hraji že to byla nehoda :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně věcí z toho dělám :D
    Super rady :)

    OdpovědětVymazat
  4. zajímavé nápady :) mě osobně nejvíc baví vytvářet simíky, stavět domy a tvořit komixy a fotky na téma :D hraní samotné mě ani tak moc nebere, tím jsem se zabývala spíš dříve :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou užitečné nápady, občas něco takového děláš, třeba simíkovi zadám úkol, ale pak mě to nebaví :D Opravdu super typy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé rady,některé věci už jsem dávno zkoušela...simík může mít i více přítelkyň najednou?

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední dobou sims nehraju nemam chut jen dneska jsem si tak na hodinku zapla ,abych postavěla kulisu do toho noveho komixu..Spíše jsem ten komixový tip na normalní hraní už není čas :) A když nafotím komix nechce se mi ho napsat nebo zveřejnit jako pravě ted s JAD :)) Takže asi nějak tak rady moc nemám ;) Já musím mít spíše tu chut :))

    OdpovědětVymazat
  8. to jsou super typy! :D zkusím, jestli mi to jede a vytvořím si novou rodinku :D stejně mi to nepůjde

    OdpovědětVymazat
  9. Já vždy hrála prostě jen tak, snažila jsem se s rodinkou mít co nejvíce peněz, co nejlepší práci, co nejlepší domek, a hlavně hodně bohatý rodokmen. A nebo jsem hrála většinou za simku, která po městě balila koho mohla..:D Pěkné typy..^^ Třeba to někoho nakopne, když neví co dělat..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Hahaha zabít :D 3:D my s kámoškou máme rodinu kde jsme zabili už asi 15 simíků, každý jinou smrtí :D

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se zabíjení simíků nelíbí :( Vždycky když to zkusím hrát, tak mi vadí, že se o všechny musím starat (stačí 4 simíci a mám pocit, že je nezvládám). Většinou to vzdám a zůstanu u stavění domů a vytváření simíků nebo to nacheatuju, aby jim neklesaly potřeby. Mám z té hry pocit, že "normálně" (bez cheatů) se hrát snad ani nedá :(.

    OdpovědětVymazat